Undervisningsprogram til køleteknik søges
Fra : OleJ

Dato : 05-03-02 10:27

Jeg ved at der findes et program som man kan bruge til selvstudie i
køleteknik. Det indeholder animerede billeder af køleanlæg hvor man kan lave
forskellige fejlsituationer o.lign.
Ved nogen om man kan downloade dette program noget sted?

//OleJ

Fra : OleJ

Dato : 05-03-02 12:32

Jeg mener nu at have fundet ud af at det omtalte køleprogram hedder
"Grundlæggende Køleteknik"

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 05-03-02 14:51

"OleJ" <olj@sol.dk> writes:

> [...]
> forskellige fejlsituationer o.lign.
> Ved nogen om man kan downloade dette program noget sted?

Det kender jeg ikke, men måske kan coolpack på
http://www.et.dtu.dk/software hjælpe dig?

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.rk-speed.dk http://fiduso.dk http://sunsite.auc.dk/dk-tug