Trådløs headset?
Fra : Buck

Dato : 05-03-02 11:22

Hej,
nu har trådløse BlueTooth produkter til mobiltelefoner været på markedet et
stykke tid, men er der nogen der har hørt om man kan få trådløse headset til
at montere i en hjelm, der kan kobles på samtaleanlæg, telefon og evt.
radio?

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Mickey

Dato : 05-03-02 22:06

"Buck" <_buck@sol.dk> wrote in message news:a626e2$cp2$1@sunsite.dk...
> [...]
til
> at montere i en hjelm, der kan kobles på samtaleanlæg, telefon og evt.

Well, som medarbejder hos Nokia, så kan jeg jo fortælle at vi da har et...
men ikke nogen der kan kobles sammen med andre enheder af nogen art - udover
en telefon, naturligvis...

Et andet problem er også, at de modller som findes på markedet, skal
aktiveres ved hjælp af en lille knap på selve høre-enheden..... Det er måske
knap så smart, når man futter ruindt med hjelmen på

/Morten C.
Turku, Finland.

Fra : bill gates

Dato : 05-03-02 22:49

www.high-com.dk har flere modeller i trådløs, tectalk til omkring 700kr +
det headsæt man ønsker og der er både stemmestyret og vist også nogen med
radio med dæmpning ved tale.

Bendt G

Fra : Buck

Dato : 07-03-02 09:47

hmm... det ser ud til at alle modeller der er med snor... :o/

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : bill gates

Dato : 07-03-02 13:11

"Buck" <_buck@sol.dk> wrote in message news:a679jq$2lo$1@sunsite.dk...
> hmm... det ser ud til at alle modeller der er med snor... :o/
>
> --
> /Buck

det er alm. 446 Mhz radioer der rækker op til ca.3 Km
http://www.high-com.dk/nr/20210/ den kan monteres med bla. sæt MHS 201 som
godt nok er med tryk på styret, om ikke der kan leveres andre ville undre
mig.

Hele programme. http://www.high-com.dk/b/forsideuhf/

Bendt G

Fra : Buck

Dato : 07-03-02 09:50

> Et andet problem er også, at de modller som findes på markedet, skal
> aktiveres ved hjælp af en lille knap på selve høre-enheden..... Det er
måske

tjae... ved en MC-Messe for nyligt så jeg osse en der stod og demonstrerede
et Alan anlæg, hvor man skulle spænde en knap om armen eller om styret, og
så holde knappen inde mens man snakker...

Hvis det derimod er et spørgsmål om 1 gang at trykke på en knap for at tænde
mikrofonen når man vil ringe, og så igen 1 gang skal trykke for at slukke
når samtalen er slut, så kan jeg sagtens leve med det, selvom VOX
selvfølgelig ville være smartere.

Hvad hedder det trådløse Nokia headset, og til hvilke telefoner passer det?
8210?

--
/Buck
CB 550 F1 ´75