Autotekst - kan den flyttes ?
Fra : Ole Andersen

Dato : 05-03-02 11:07

Hej.

Vi har en lang liste i Autotekst, og den vil vi gerne have
flyttet fra Word 97 til Word 2000. Kan man det og hvordan kan man
evt. gøre det ?

På forhånd mange tak.

--

Med venlig hilsen Ole Andersen - Aalborg
http://andersen.person.dk

Fra : Ole Andersen

Dato : 05-03-02 12:09

On Tue, 05 Mar 2002 11:06:42 +0100, Ole Andersen
<oba@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Vi har en lang liste i Autotekst, og den vil vi gerne have
>flyttet fra Word 97 til Word 2000. Kan man det og hvordan kan man
>evt. gøre det ?

Jeg fandt selv ud af det. Det er Normal.dot (Global) der skal
kopieres over på den nye, så funker det.

Fra : Leo Heuser

Dato : 05-03-02 17:29

Ole,

Det kan godt være, at du kan erstatte den ene Normal.dot med
den anden, og så er det jo fint, men hvis der i den modtagende
Normal.dot ligger ting, der bruges, kan du i stedet overføre
din autotekst fra den afgivende til den modtagende.

Dette gøres således:

1. Funktioner > Skabeloner og tilføjelsesprogrammer...
2. Tryk på knappen "Assistent" og vælg fanen "Autotekstelementer"
3. Klik på de to knapper "Luk fil" og klik på dem igen, nu hvor
de har taget navneforandring til "Åbn fil". Resten skulle
gå af sig selv.

Leo Heuser

Fra : Ole Andersen

Dato : 06-03-02 08:11

On Tue, 5 Mar 2002 17:29:25 +0100, "Leo Heuser"
<leo.heuser@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Normal.dot ligger ting, der bruges, kan du i stedet overføre
>din autotekst fra den afgivende til den modtagende.

Nu er det en helt ny maskine der ikke var lavet noget på, så i
den retning var der ingen problemer.

> [...]
>3. Klik på de to knapper "Luk fil" og klik på dem igen, nu hvor
> de har taget navneforandring til "Åbn fil". Resten skulle

Thjov, så kan jeg se filen, men jeg synes ikke jeg kan se nogen
export mulighed, så det virker som man ikke kan gøre det
anderledes end jeg har gjort. Men sidder jeg og sover må du meget
gerne skrive hvad man så skal gøre når man har åbnet filen

Fra : Leo Heuser

Dato : 06-03-02 16:14

Det kan foregå fra ethvert dokument.
Brug beskrivelsen og i punkt 3 åbner du
den afgivende normal.dot i venstre vindue
og den modtagende normal.dot i højre vindue.

Brug også hjælpknappen (øverste højre hjørne af dialogboksen)