Hot key problem i delphi
Fra : Mr. Mus

Dato : 05-03-02 10:43

Hejsa!

Jeg sidder her og har et mindre problem i delphi. Jeg har lavet en
main menu og der har jeg som altid angivet "&File", dog vises
understregningen her først når man trykker på enten f10 eller alt...
Hvorfor vises understregningen ikke hele tiden??

På forhånd tak!
MVH
Rikke

Fra : Thomas Rose

Dato : 05-03-02 21:49

Hej Mus,

"Mr. Mus" <RS-JJ@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> understregningen her først når man trykker på enten f10 eller alt...
> Hvorfor vises understregningen ikke hele tiden??

Hmm... jeg kan ikke genskabe problemet... hvilken version af Delphi kører du
med? Og kører du på samme maskine "som altid"?

- Thomand

Fra : Thomas Due

Dato : 06-03-02 08:24

> [...]
> understregningen her først når man trykker på enten f10 eller alt...
> Hvorfor vises understregningen ikke hele tiden??

Hvis jeg ikke tager meget fejl, kører du med windows 2000?
Den viser nemlig kun understregningen når menuen er aktiveret,
dvs. F10 eller Alt.

Mvh
Thomas Due

Fra : Thomas Rose

Dato : 06-03-02 19:11

Hej Mus og Thomas,

"Thomas Due" <tdue@mail.dk> wrote in message

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, kører du med windows 2000?
> Den viser nemlig kun understregningen når menuen er aktiveret,
> dvs. F10 eller Alt.

Thomas har fuldstændig ret, jeg havde glemt at Win2K har denne "feature"...
kører Mus med Win2K?

- Thomand

Fra : Mr. Mus

Dato : 06-03-02 10:52

Jeg køre altid på den samme maskine, og jeg bruger delphi 5...

Fra : Mr. Mus

Dato : 06-03-02 10:55

Jeg køre altid på den samme maskine, med delphi 5!!!

På forhånd tak