Runa igen
Fra : Allan T

Dato : 05-03-02 09:39

Davs ng.

Et lille spørgsmål til jer der er forsikret i runa.

Skal man have alle sine forsikringer hos dem, eller kan man nøjes med at
tegne mc-forsikring?

Jeg er nemlig blevet medlem af prosa, og kan komme ind hos runa, men har ret
billig indbo og ulykkesforsikring hos tryg, via IDA, så jeg er ikke så meget
for at skifte alle mine forsikringer over hos dem...

Mvh
Allan Toft

Fra : Peder

Dato : 05-03-02 09:56

On Tue, 5 Mar 2002 09:38:32 +0100, "Allan T"
<allan@SLETtoft-online.dk> wrote:

>Skal man have alle sine forsikringer hos dem, eller kan man nøjes med at
>tegne mc-forsikring?

Du skal have "Familiens basisforsikring" = Indbo

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : SLP/JM

Dato : 05-03-02 10:18

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> > Du skal have "Familiens
basisforsikring" = Indbo

Det sidste års tid har jeg kun haft min ulykkesforsikring og
mc-forsikring hos Runa. Jeg havde tidligere også en indboforsikring hos
dem, men den opsagde jeg uden, at det har påvirket mine øvrige
forsikringer.

--
Mvh Susanne