kender nogle et godt prgram at lave en hje~
Fra : connie nielsen-

Dato : 05-03-02 09:38

Hej
Er der nogle der kender et program der er godt at lave hjemmeside
på - er lidt træt af frontpage- driller for meget ind i mellem-
Vil gerne prøve noget nyt- gerne på dansk men engelsk ingen
hindring-
Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rita

Dato : 05-03-02 09:53

"connie nielsen-" <nicondoes@yahoo.dk> skrev
> Er der nogle der kender et program der er godt at lave hjemmeside

Hej Connie
På denne side http://www.webwriter.dk/ kan du downloade programmet
Stones Webwriter. Jeg har aldrig selv prøvet det, men det kunne da være,
at det er let at sætte sig ind i.
--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk

Fra : connie nielsen-

Dato : 05-03-02 10:11

Hej Rita-
Tak for kikket i min gæstebog- fik du min mail ?
Det vil jeg da prøve -
Frontpage har det med at drille lidt en gang imellem -æv
Connie

Fra : Andreas Paasch

Dato : 05-03-02 10:21

Hmmmmmmm,

sidder og tænker lidt, hvorfor skifte når du har et program der kan bruges?
Alle programmer driller når man ikke lige kan hitte ud af hvordan dælen man
får løst det problem man har. Men det handler i bund og grund jo om, at man
finder ud af hvad det konkret er man vil opnå og deler det op i små skridt
og at man dernæst løser det problem et ad gangen.

Derudover kan man så udvide til HTML og således finpudse.
Og så går det rask derudaf. Flere ønsker, flere krav og man ser på hvad man
nu skal og vil.

Jeg startede med FP fra ingenting og er nu rimeligt inde i HTML og SSI og
ved at udvide til PHP og MySQL på en Apache der kører herhjemme .. så man
får også lige lidt om Apache konfigurering med.

Samtidig har jeg været nødt til at snuse lidt til javascript og mener da at
jeg klarer mig helt fint ... omend ikke så perfekt som jeg gerne ville, men
det er et spørgsmål om tid og vilje, så skal det nok komme.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Jesper Winding

Dato : 05-03-02 10:48

Ja, jeg vil så absolut give Andreas ret - sæt dig grundigt ind i hvad du
vil, og læs så på lektien for det problem du vil løse, hen ad vejen for du
styr på det, også når programmet ikke vil

men da det jo specifikt er et program du mangler vil jeg foreslå Dreamweaver
fra Macromedia - det er bestemt ikke et begynder program, men får du sat dig
grundigt ind i det (og der følger en del tutorials med) har du her et
program der kan det hele på den måde du selv vil (næsten) ligegyldig om du
vælger htm, html, asp eller andet klarer dette program det hele. programmet
er på engelsk.

Programmet kan hentes i en prøveversion på www.macromedia.com

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Rita

Dato : 05-03-02 11:30

"connie nielsen-" <nicondoes@yahoo.dk> skrev
> fik du min mail ?

Hej Connie
Nej det har jeg ikke af denne årsag:
Jeg må tilstå, at emailadressen man kan se her i
nyhedsgrupperne er frit opfunden. Man kan
IKKE komme i kontakt med mig gennem email.
Jeg har før brugt min rigtige emailadresse med det
resultat, at jeg fik tilsendt en virus. Æv. Af denne grund
har jeg fået slettet den gamle emailadresse og vil ikke
fremover have min emailadresse offentliggjort.
Hilsen Rita