Underlige tegn på et Asus AGP V7700 grafik~
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 05-03-02 06:35

Hej NG

Jeg har et grafikkort (Se Subj.) liggende med flg. fejl...
Når man booter pc'en kommer der nogle underlige tegn / figurer
på skærmen i lige rækker, med hveranden række tom - så vidt
jeg husker for det er snart 2-3 mdr. siden jeg havde det i pc'en.
Når pc'en så var færdig med at læse Windows ind, var der også
en masse underlige tegn på skærmen og når jeg så bevægede
musen rundt på skærmen, blev det meget værre for den trak et
spor efter sig hele tiden.
Jeg har prøvet at opgradere biosen på grafikkortet, men kunne
ikke rigtigt få lov til det.
Jeg har undersøgt pc'en for virus med mit andet grafikkort og
der er ingen virus.

Min Pc består nu af flg.

Aopen HX08 ATX-Kabinet m.300W strømforsyning
Asus P4S333 Motherboard (SiS645 Chipset)
Intel P4 1.6 Mhz Northwood (FSB=400 Mhz)
1 stk. 256MB PC2700 DDR-Ram (Apacher)(FSB=333 Mhz)
Creative 3D Blaster GeForce 256 Annihilator Pro (32MB SG-Ram)
SB Live Lydkort
Studio DC10+ Tv Capture-Kort
Adaptec 2940 UW SCSI-Kort
2 stk. 40 GB IBM-HD (60 GXP)
Internt 56K-Modem
Pioneer DVD-Drev
Plextor PX-40TS CD-Rom-Drev
Plextor PX-W1210S Brænder
3.5" 1.44 MB Diskettedrev
3 stk. Ekstra Blæsere

Den lavede det samme med min gamle konfiguration som var :
Asus CUV4X-E Bundkort, Intel P3 933Mhz In-a-Box og
512MB Pc133 PQI-Ram

MVH
Kurt Nielsen