Tætning af stål/zink tagrender ??
Fra : Gaffa

Dato : 05-03-02 05:49

Hvordan gør jeg sammenføjningen mellem to stål/zink tagrender tæt ? Findes
der en special fugemasse eller ????

Hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : The Evil Twin

Dato : 05-03-02 17:22

"Gaffa" <xleineweb@post2.tele.dk> wrote in message
> Hvordan gør jeg sammenføjningen mellem to stål/zink tagrender tæt ? Findes
> der en special fugemasse eller ????
>
> Hilsen
> Gaffa

I div. byggemarkeder kan du købe noget som hedder "Flashband"
En slags folie med tjere på bagsiden.
Rens det utætte sted med en stålbørste, iklæb et stykke flashband og varm
forsigtigt med en gasbrænder.
Tjeren smelter og renden er tæt..
Dette holder et par år, men det optimale er at lade din lokale blikkenslager
ordne renden rigtigt.

Hilsen
Torben

Fra : Gaffa