Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Jeg har mistet evnen til at skifte til TV ~
Fra : Carsten Howard

Dato : 05-03-02 00:55

Jeg køre XP Prp og har et Asus Geforce 256.
Jeg bruger driver 23.12 og køre TVTool 5.5.

Jeg kan pluslig ikke skifte til TV out, funktionen er lige som blevet væk
inden i egenskaber for grafikkort, området er ikke makeret og kan så derfor
ikke vælges.
Hvad er der sket, og hvordan får jeg det slået til igen?

Mvh

Carsten

Fra : Lars

Dato : 05-03-02 06:30

reinstall driver

Fra : Carsten Howard

Dato : 05-03-02 09:05

"Lars" <BOoH@it.dk> skrev i en meddelelse

> reinstall driver

Har prøvet, virker ikke!

Carsren

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-03-02 10:15

"Carsten Howard" <¤carsten.howard@ishoejby.dk> skrev:
> Jeg kan pluslig ikke skifte til TV out, funktionen er lige
> som blevet væk inden i egenskaber for grafikkort,
> området er ikke makeret og kan så derfor ikke vælges.

Har du prøvet at sætte kablet i fra pc til tv og så prøve?
- Normalt kan tv-out ikke vælges, når kablet ikke er sat til!

Eller kan du slet ikke se hvor man burde kunne trykke?

/Mikael

Fra : Carsten Howard

Dato : 05-03-02 18:36

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at sætte kablet i fra pc til tv og så prøve?
> - Normalt kan tv-out ikke vælges, når kablet ikke er sat til!
>
> Eller kan du slet ikke se hvor man burde kunne trykke?

Jeg mener ikke at PCen kan målet om TV er tilsluttet, men kablet sider der
og har sidet der længe og det har virket.

Men det felt under garfikkort egenskaber hvor man kan vælge og aktiver
TV-Out kan jeg se som ikke aktive felter som et "vandmærek" Altså en option
der er der, men ikke aktiv!

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 07-03-02 09:11

Mit grafikkort gefores2 GTS detekter om der er kabel i TV-Out!!!!

Hvis der ikke er kabel i TV-Out er "TV-OUT Option" grå og kan ikke vælges!!!

/jonas
www.jedb.dk

Fra : Carsten Howard

Dato : 07-03-02 11:29

"Jonas Hoffmann" <jh@video-graphic.dk> skrev i en meddelelse
> Mit grafikkort gefores2 GTS detekter om der er kabel i TV-Out!!!!
>
> Hvis der ikke er kabel i TV-Out er "TV-OUT Option" grå og kan ikke
vælges!!!

Nu virker det!
Har ikke gjort noget, men nu virker det, underligt.

Carsten