Rødstrubede + sommerfulgcichlider
Fra : Frederik Gustafsen

Dato : 05-03-02 00:35

Hej!

Jeg har et 250l akv. med 4 rødstrubede cichlider, og jeg overvejer at
anskaffe 4 sommerfuglcichlider, fordi de ville pynte i mit akvarie, men vil
de rødstrubede slå dem ihjel???
Hvad er jeres erfaring/viden???

Hilsen Frederik

Fra : moff

Dato : 05-03-02 04:37

"Frederik Gustafsen" skrev d. 05-03-02 00:35 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg har et 250l akv. med 4 rødstrubede cichlider, og jeg overvejer at
> anskaffe 4 sommerfuglcichlider, fordi de ville pynte i mit akvarie,

Jeg vil nok tænke mig godt om,for du kan godt komme ud for at de æder
dem,for de rødstrubet cichlider kan godt være meget ondskabsfulde over
for andre fisk,men der er dog mest når de går sammen i par og får unger.
MVH moff

http://www.kandu.dk/