Bot til CS - hvilken?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-03-02 23:52

Hejsa!

Hvilken bot vil I anbefale at bruge til CS?

Jeg er snublet over et par stykker:

RealBot
PODBot
PLBot
NNBot
JOEBot

Hvad har I af erfaringer?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-03-02 01:10

Jeg har prøvet RealBot og PODBot, og af dem så er PODBot klart at anbefale.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-03-02 09:08

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:
> Hvilken bot vil I anbefale at bruge til CS?
>
> Jeg er snublet over et par stykker:
>
> RealBot

Bruger jeg selv, kanon menu og er nem at styre.

> PODBot

Lidt besværligere menu (måske ændret siden jeg brugte
den), men en rigtig god bot.

> PLBot

Kender den ikke.

> NNBot

Mener ikke den var noget at råbe hurra for!

> JOEBot

Kender den ikke.

> Hvad har I af erfaringer?

Det er hermed skrevet ned til dig

Venligst
Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-02 17:55

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Bruger jeg selv, kanon menu og er nem at styre.

>Lidt besværligere menu (måske ændret siden jeg brugte
>den), men en rigtig god bot.

Nu ser jeg flere anbefaler PODBot... Hvorfor? Er den mere intelligent?
Kom gerne med en forklaring på hvorfor den er at foretrække fremfor
f.eks. Realbot.

Nu skriver du du bruger Realbot, det lyder lidt som om det er grundet
menusystemet, da du også skriver PODBot er en rigtig god bot.

Hvem har prøvet både Realbot og PODBot, og hvorfor faldt valget på den
I bruger idag?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-03-02 23:13

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:
> Nu skriver du du bruger Realbot, det lyder lidt som om
> det er grundet menusystemet, da du også skriver PODBot
> er en rigtig god bot.

Det er det, men det er sandsynligvis nogle versioner siden.

> Hvem har prøvet både Realbot og PODBot, og hvorfor
> faldt valget på den I bruger idag?

Er besvaret, men bruger ikke rigtig bots mere.
Det er nok rigtigt hvad folk siger, at PodBot er bedre,
RealBotsne sad/sidder tit fast de mystiske steder.

Afprøv du bare PodBot.
<http://www.3ddownloads.com/?file_id=147596>

Venligst
Mikael

Fra : Thog

Dato : 05-03-02 22:23

> Hejsa!
>
> Hvilken bot vil I anbefale at bruge til CS?

> [...]

PODBot er helt klart den fedeste

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-03-02 23:06

Lasse Hedegaard skrev: