Asus V8460 Vs V8440
Fra : Christian Catu

Dato : 04-03-02 22:31

Er den sidste tudse spild af penge. Kan man sagtens nøjes med et V8440 og
stadig fortælle kæresten at man ikke har behov for at skifte Grafikkort de
næste par år så?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-03-02 22:37

Christian Catu wrote:

> Er den sidste tudse spild af penge. Kan man sagtens nøjes med et V8440 og
> stadig fortælle kæresten at man ikke har behov for at skifte Grafikkort de
> næste par år så?

Uanset om du køber det ene eller det andet så kommer der snart noget
bedre, så køb det du har brug for nu og glem alt om at fremtidssikre.

Til efteråret så kommer DirectX 9 og sammen med det kommer det nye kort
fra ATI, Nvidia og muligvis andre.

Mvh

Bruno

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-03-02 23:56

On Mon, 4 Mar 2002 22:30:42 +0100, Christian Catu wrote:

>Er den sidste tudse spild af penge. Kan man sagtens nøjes med et V8440 og
>stadig fortælle kæresten at man ikke har behov for at skifte Grafikkort de
>næste par år så?

Det tror jeg ikke du skal love, uanset hvad du vælger

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Danny Knudsen

Dato : 05-03-02 22:25

> Er den sidste tudse spild af penge. Kan man sagtens nøjes med et V8440 og
> stadig fortælle kæresten at man ikke har behov for at skifte Grafikkort de
> næste par år så?

Svært at sige, men Direct x9 kommer jo også og så kommer ATI med deres R300
og Nvidia sikkert med et nyt GeForce kort

--
Athlon XP1800+
Soyo SY-K7V Dragon Plus!