Linien MC
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 04-03-02 21:44

Jeg var lige inde og tjekke mc-instruktørernes hjemmeside, idet Reno har
lavet lidt reklame i dk - marked mc.

Der faldt jeg over en lille ting: www.linienmc.dk/ der afholder træf på
Rådhuspladsen d. 24. marts. Der er i øvrigt også små filmklip mv. på deres
side.

Iflg. hjemmesiden må der max deltage 50 mc'ere men man "håber vi bliver så
mange som muligt".

Da det er tæt på bakkeåbningen, kunne der godt tænkes at komme en del. Det
ville ikke se så tosset ud med +3.000 maskiner linet op ........

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-03-02 00:16

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:3c83dcf4$0$10838$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Rådhuspladsen d. 24. marts. Der er i øvrigt også små filmklip mv. på deres

Hvor? Hverken filmklip eller galleri virker hos mig???

Tony
XJ600S på gaden

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 05-03-02 17:34

"Tony Lorentzen" skrev
> Hvor? Hverken filmklip eller galleri virker hos mig???
*****************
Hmm heller ikke hos mig. Jeg blev bare så glad for siden da jeg fandt den,
at jeg ville give det videre. Efterfølgende har jeg også fundet ud af, at
linkene til filmklippene ikke virker - de så ellers spændende ud.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Biker-Torben®

Dato : 05-03-02 11:25

hmm... 50 motorcykler kan der vel hurtigt dukke op.
Og hvis dette antal overskrides væsentligt, får arrangøren vel et problem i
forhold til politiet...?

Biker-Torben
(der snart skal ned og hente sin nye sorte Dragstar 1100 Classic med
Rask-dragpipes og jeg skal komme efter jer...)

www.bikertorben.dk
www.motorcykel-rejser.dk