S: ISDN omstilling
Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 04-03-02 20:45

Jeg har følgende liggende.: se spek. www.elmeg.de dog ikke på C28

1 stk. Elmeg C28 1 Ext. S0 til 8 Int. analog. (Kan ikke findes på
www.elmeg.de )
1 stk. Elmeg C44
1 stk. Elmeg C48
1 stk. Elmeg C48M (det jeg selv bruger, har tænkt på at sætte det C88M op i
stedet)
1 stk. Elmeg C88M
1 stk. Elmeg udvidelses kort til C88M med 4 interne S0, (eller muligvis 4
eksterne S0 ind)
1 stk. Elmeg CS100 ISDN system telefon.

Jeg har ikke kunnet finde priser på disse produkter, men det er uden garanti
support de sælges / byttes.

Men de koster i udsalg 3-6000 ex. moms, så se på det og kom med et bud.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-03-02 20:58

"JeHj >>Hjørring<<" <jehj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> så se på det og kom med et bud.

Hvilken del af gruppenavnet får dig til at tro at dette er en
markedsgruppe?`
Eller du har måske slet ikke læst www.usenet.dk ?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?