Andet multimedie
MOV til AVI
Fra : Dan

Dato : 04-03-02 19:29

Hejsa,

Jeg har lige købt mig et digital kamera, men når jeg optager video med
det, så bliver det optaget i det latterlige Quicktime .MOV-format!
Er der nogen, der ved, hvordan man konvertere fra MOV til AVI-format?

TIA,
Dan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-03-02 19:47

F. eks. <http://www.vcdhelp.com/mov2avi.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Dan

Dato : 05-03-02 07:51

Takker mange gange

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 05-03-02 17:19

Dan'O man wrote:
> Jeg har lige købt mig et digital kamera, men når jeg optager video med
> det, så bliver det optaget i det latterlige Quicktime .MOV-format!
> Er der nogen, der ved, hvordan man konvertere fra MOV til AVI-format?

Jeg vil næsten tro det ville være lettere at eksportere fra QuickTime som må
have fulgt med dit kamera.

/Rasmus

Fra : Else-Marie Jeppesen

Dato : 04-03-02 23:23

dan@yaws.dk writes:
> Jeg har lige købt mig et digital kamera, men når jeg optager video med
>det, så bliver det optaget i det latterlige Quicktime .MOV-format!
> Er der nogen, der ved, hvordan man konvertere fra MOV til AVI-format?

Det kan den latterlige Quicktime klare
Hilsen emj