COUNTERSTRIKE: Hvordan "votekicker" man en~
Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-03-02 19:08

Hvilken kommando skal jeg bruge?

Jeg ved godt jeg skal skrive STATUS oppe i konsollen for at finde
"spillernummeret" men hvad ellers ... ?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 04-03-02 20:03

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken kommando skal jeg bruge?
>
> Jeg ved godt jeg skal skrive STATUS oppe i konsollen for at finde
> [...]
Jeg mener at serveren skal køre Admin Mod.Prøv at hive konsollen ned og
skrive :admin_help
Så får du en menu over de kommandoer du kan aktivere........

Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-03-02 22:00

Ok jeg takker... :)

Nyt spørgsmål, jeg har nogen gange problemer med at hive konsollen ned...
når jeg trykker på knappen (den lige over TAB) så sker der ikke noget... så
hvis jeg hopper på en anden server så virker det fint nok ... what?

-Ronnie