porno...
Fra : Morten Reippuert

Dato : 04-03-02 19:07

<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=203309>

Er der nogen grissebaser her i gruppen?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-03-02 19:20

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=203309>
>
> Er der nogen grissebaser her i gruppen?

Ja hvor hvor hvor ?????

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/
ftp://80.197.181.14/ - lidt af hvert til Mac

Fra : Jesper

Dato : 04-03-02 20:25

in article e4d06a.ji1.ln@G4.reippuert.dk, Morten Reippuert at
spam@reippuert.dk wrote on 04/03/02 19:07:

> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=203309>
>
> Er der nogen grissebaser her i gruppen?

Jows, det er fin, fin stipperteasetjaws
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Lasse Jensen

Dato : 04-03-02 21:30

Morten Reippuert wrote:

> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=203309>
>
> Er der nogen grissebaser her i gruppen?

Et godt råd er aldrig at ignorere den nøgne kæreste henne på sengen til
fordel for et nøgent printkort... de blir SÅ mopsede!

--
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
[lasse@Earth ~]$ uname -a

Fra : Morten Reippuert

Dato : 04-03-02 22:09

In article <3c83d95c$0$46190$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Lasse Jensen <rdx@worldonline.dk> wrote:

> Et godt råd er aldrig at ignorere den nøgne kæreste henne på sengen til
> fordel for et nøgent printkort...

Så dumme er det heldivigs ikke alle mænd der er - ellers ville det se
sort ud for menneskeheden, vi ville i al fald få behov for en hel del
flere fertilitets klinikker.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-03-02 20:48

Morten Reippuert wrote:

> Så dumme er det heldivigs ikke alle mænd der er - ellers ville det se
> sort ud for menneskeheden, vi ville i al fald få behov for en hel del
> flere fertilitets klinikker.

Så dum var jeg én gang. Og kun én!
--
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
[lasse@Earth ~]$ uname -a
Linux earth.lan 2.4.7-10smp #1 SMP Thu Sep 6 17:09:31 EDT 2001 i686 unknown
[lasse@Earth ~]$ uptime
8:01pm up 1 day, 1:32, 5 users, load average: 0.10, 0.08, 0.01

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-03-02 23:24

> [...]

> Et godt råd er aldrig at ignorere den nøgne kæreste henne på sengen til
> fordel for et nøgent printkort... de blir SÅ mopsede!

Og mopsede printkort er ingen interesserede i.

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-03-02 00:12

.... ssavvlll ..

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-03-02 00:30

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> <http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=203309>
>
> Er der nogen grissebaser her i gruppen?

Til det sidste: det er der da vistnok? Børstesvin, vortesvin og
minimalsvin .... der var osse tale om en helstegt pattegris til vores
kommende fest, eller ?

Til din henvisning: hold da kæft, hvor er den histore gammel (og ret
ligegyldig - vi kender jo alle her i gruppen det der med at pakke en ny
én ud .... forstå det som du vil)

'Nyheden' var på nyhedssites for mere end et døgn siden ... måske flere?

Politiken er en ringe redigeret avis .... men det kan vi jo ikke sige i
dk.kultur.presse ... vel? Først var det er torsdagstillæg med edb, så
kom det til at hedde: Internet. Nu er det lagt sammen i en fredagsbunke
under en rubrik: Skærmen ..... (SIC).

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert

Dato : 05-03-02 01:03

In article <1f8jpdj.1sb4kod1wi6wrfN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Til det sidste: det er der da vistnok? Børstesvin, vortesvin og
> minimalsvin .... der var osse tale om en helstegt pattegris til vores
> kommende fest, eller ?

efter sigende: Ja

Jeg har jo sagt til dig: <http://usenet.dk/otd/>