Hvad er der galt??
Fra : Morten Christensen

Dato : 04-03-02 17:21

Hej! Min lillebror har købt en Puch Maxi KL (luxus P1) som kører og starter
perfekt, den bliver bare ved med at ødelægge tændrørene, men vi kan ikke
finde ud af hvorfor....

Der sidder sådan en ekstern tændspole, som jeg har fået testet hos en
knallertforhandler, og den fejler intet, men hvad kan det så være??

Sidder der også en spole på svinghjulet som kan have noget med det at gøre?
Når jeg ser på svinghjulet ser alt nemlig ud som nye, men derfor kan det jo
alligevel godt være defekt...

Håber på nogle gode råd...

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Henning Sørensen

Dato : 07-03-02 12:58

Forkert tændrør, for høj tænding eller utæthed ved indsugning kunne være
grunden.

Mvh Henning

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-03-02 15:31

Det er ikke det første eller detsidste, men hvordan kan jeg checke om
tændingen er for høj??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522