Min Nokia 6150 beder om en sikkerhedskode!~
Fra : Daniel J.

Dato : 04-03-02 16:48

Hej NG!

Jeg rensede fornylig mit sim-kort fordi den ikke rigtig kunne læse
det, da jeg sætte det i, bad den om en sikkerhedskode, men der er bare
lige ved det at jeg ikke kan huske min sikkerhedskode!!!

Hvad gør jeg nu?

Hvor meget koster det at få den "låst" op?
Hvor kan man få den låst op, hvis man ikke gider at vente på at den
skal sendes ind?

Mvh

Daniel J.
-----------
Odense

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-03-02 16:37

danielj@oncable.dk (Daniel J.) wrote:

> [...]
>det, da jeg sætte det i, bad den om en sikkerhedskode, men der er bare
>lige ved det at jeg ikke kan huske min sikkerhedskode!!!

Har du ændret sikkerhedskoden? Hvis ikke er den stadig 12345. Ellers
findes der programmer (fx LogoManager), som kan læse koden i telefonen.

Peter

Fra : Mobilos

Dato : 05-03-02 01:17

Du kan få din sikkerhedskode, ved enten at sende den til mig eller kigge
forbi.
Pris 100kr. incl. moms og returporto.

Med Venlig Hilsen
Dragan