samtaleanlæg
Fra : Jan Kaastrup

Dato : 04-03-02 16:10

Hej.
Min kæreste og jeg skal på motorcykelferie. I den forbindelse ville det være
rart med et samtaleanlæg. Det skal være muligt at høre musik og snakke med
hinanden, men hvor kan man købe det, uden det koster en bondegård ? - Hvis
der evt. er nogen der ligger inde med noget der er brugt, er jeg også meget
interesseret.
På forhånd tak
Mvh
Jan

Fra : S.G

Dato : 04-03-02 20:28

http://www.sayjes.dk/diverse.html
der er 3 forskellige til en fair pris på siden der er linket til.
Kan jo være der er andre i gruppen der kan fortølle lidt om dem

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-03-02 10:24

jeg kan kun sige lydkvaliteten afhænger af prisen...der er ikke et sæt på
markedet med blot rimelig lyd til musik til under 1500 kr ! (de fleste gode
sæt ligger på ca 3000 +kr men så er det også godt, se på www.autocom.co.uk
lækre sager)

Karin og jeg har lige købt et sæt cobra microtalk 305 radioer..med
headsæt....her er lyden til tale sårn ok...der skal være skruet godt op for
højtalerne i hjelmen....men så kan der også snakkes ved 80 km/t...måske
højere hastighed med ørepropper til at filtrere den værste støj fra.

men der kan man som noget nyt også få et sæt hovedtlf hvor man kan sætte sin
walkman til.

Mvh
Lasse

Fra : bill gates

Dato : 05-03-02 13:19

> [...]
>der evt. er nogen der ligger inde med noget der er brugt, er jeg også meget

Du kan få trådløst sæt hos www.high-com.dk til 7-800 + det headset man nu
ønsker, som også fås med radio i.

Bendt G