Sendkeys
Fra : Frowner

Dato : 03-03-02 21:43

Jeg kan bare ikke komme i tanke om hvordan man gør det pis (siddet og rodet
med det i LANG tid)

Jeg skal bare have holdt CTRL nede imens der bliver trykket på P

jeg har prøvet:

SendKeys "^P"

og en masse andre kombinationer, men jeg kan ikke på det til at virke, skal
bruges til at få windows media player til at pause...

Fra : Jens

Dato : 04-03-02 17:13

SendKeys "^(P)"

Jens

Fra : Frowner

Dato : 04-03-02 22:18

Virker stadig ikke, det er som sagt i windows media player (den der er med i
winxp), det er ret skummelt, jeg kan godt sende Alt+Enter (fuld skærm) til
den uden problemer?

Er der nogen der har andre forslag til at styre windows media player?

Fra : Vestergaard

Dato : 04-03-02 22:35

Jeg ville nok sige at du skulle prøve at "komme ind og styre den" på en
anden måde, men det er nok for besværligt.
Du kan tage et kig på GetAsyncKeystats API'et...

Jacob V.

Fra : Jesper Højgaard

Dato : 05-03-02 13:33

Media playeren indeholder en ActiveX control, du kan bruge. Vi a den har du
fuld kontrol over al funktionalitet.