Vejret de næste mange dage
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-03-02 13:10

for dem der ikke kan nøjes med dmi....5(7)dages prognose kan man kigger
her...det er godt nok en tysk side, men den dækker hele europa...
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsmrfeur.html

niederslag er nedbør.

det ser ikke godt ud

Lasse

RSV1000 der bare venter på at komme ud for første gang

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-03-02 13:49

> niederslag er nedbør.

Uden at have fulgt dit link vil jeg tro at der kommer meget vand de næste
par dage - Se på den lyse side - Det er godt til at skylle salten af vejene

/A

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-03-02 13:53

Enig. Bare frosten udebliver.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-03-02 19:42

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Uden at have fulgt dit link vil jeg tro at der kommer meget vand de næste
> par dage - Se på den lyse side - Det er godt til at skylle salten af
vejene

Ja, og helst heller ikke ned til bare noget der ligner frost. I København
kan de godt finde på at salte ved +2 grader om natten bare for en sikkerhed
skyld...

Thomas
SV650S