kopiering af af cd på Mac/PC
Fra : Michael Holm

Dato : 04-03-02 13:15

et lille problem ?! hvis man har lavet en original cd på en mac i
hybridformat med Jolietnames slået til (toast 5), og så denne kopi'eres
på en pc, er der så nogle faldgrupper ?

jeg har lavet originalen, og kopi'en (lavet af en ven, på hans PC - tror
nok hans program hedder noget med "Clone..") åbner fint på iMac med
OS9.1z men på iMac med OS X 10.1.3 vil den helst initilizer den

--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : tom dissing

Dato : 04-03-02 13:18

Jeg har oplevet at det er problemfrit at kopiere - som ren CD copy
-mac/hybrid Cder på en PC..
Men dette er dog stadig mest at se som "køkkenbords råd".
Tom