Baal bliver ved - og ved.
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-03-02 12:03

Hejsa
Ja jeg går jo ud fra at alle har hørt den nye med Baal - The supreme
machine.
De er og bliver DK's mest overseete band. Deres evne til at skruen en
god melodi sammen er uovertruffen. Skridtet tilbage til udgangspunktet
Sensorama var kærkomment efter at de havde prøvet sig af ud i det
elektroniske. Man kan også godt høre at de var forbi Jomfru Ane
Teatret. Her glæder vi århusianere til at de skal sætte et stykke op
på Århus Teater til efteråret
Bjørn er uden konkurrence blandt de suverænt bedste sangere i Dk og
hans karisma er uden sidestykke.
Jeg vil nu glæde mig som et lille barn til endnu en koncert med dette
suveræne liveband.

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : HALLUM

Dato : 05-03-02 23:57

Jeg har endnu ikke hørt albummet - men er den
i den fede teatralske bowie stil som den første ?

mvh. Hallum

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-03-02 10:16

On Tue, 5 Mar 2002 23:57:07 +0100, "HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote:

>Jeg har endnu ikke hørt albummet - men er den
>i den fede teatralske bowie stil som den første ?

Knap så storladent, men klart væk fra Karaoke og Funtex. Mere regulær
rock, men også influeret af teatret. Den er imo på højde med
Sensorama

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Betin@

Dato : 08-03-02 19:11

bowman@NOSPAMstofanet.dk skrev...
> Hejsa
> Ja jeg går jo ud fra at alle har hørt den nye med Baal - The supreme
> machine.
Nej ikke endnu.

> De er og bliver DK's mest overseete band. Deres evne til at skruen en
Jeg er fuldstændig enig

Betin@

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 09-03-02 08:18

Hejsa

Jeg sad og så Boogie forleden og Baal var med som gæster, men ejg blev så
negativ over at de dårligt nok gad snakke med dem, deres nye video som
selvfølgelig havde premiere så vi dårligt nok ½ af. FOR DÅRLIGT. Tiden blev
i stedet brugt på Polle hvor fanden er vi henne??.
Hver gang jeg hører Baal er de blevet bedre og bedre. Jeg skal ud på
Rytmeposten d. 29. Marts og det bliver så fedt.. Jeg glæder mig.

Men jeg kan godt følge flere af jer i at de er det mest overseete band i DK.
Det er meget synd.