sommergræs
Fra : Pia

Dato : 04-03-02 12:20

jo, den er god nok. Hvis jeg køber en grund med ekstra jord og lejer denne
ud om sommeren til heste - lad os sige man tjener 2500,- om måneden i 4
måneder. Dette regnes vel som indkomst og skal deklareres? (mange vil
sikkert bare gøre det som vennetjeneste?)

:Pia

Fra : Erik G Christensen

Dato : 04-03-02 18:04

Pia wrote:

> [...]
> måneder. Dette regnes vel som indkomst og skal deklareres? (mange vil
> sikkert bare gøre det som vennetjeneste?)

Hvordan ønsker du lige svaret ?

Er du i tvivl om, at alle indtægter skal beskattes, så er der ingen tvivl,
det skal de. Dog er der nogle undtagelser ved hobby, ejendele m.v.

Men hvis du ikke trækker ejedomskat og renter på lønet til købet, kan det
være du får medhold.

NB. Græsning udlejes normalt fra maj til september, og afregnes
årsvis, og kan du få det nævnte beløb, er der nogen "grund" til det

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Pia

Dato : 04-03-02 21:49

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in message

> NB. Græsning udlejes normalt fra maj til september, og afregnes
> årsvis, og kan du få det nævnte beløb, er der nogen "grund" til det

Det var ikke pr. hest men i alt og tænkt som et tilskud til "huslejen".

:Pia