Brænd synagogerne!
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 04-03-02 11:56

BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Sådan skrev Kirsten Johansen for nylig overalt på internettet!

Dét fik klagerne til at vælte ned over hende. Se
http://www.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2882

Men hun fortsatte:

*** PRIS HERREN FOR AIDS! *** ADOLF HITLER ER GUDS SENDEBUD! *** HUG
MINE MODSTANDERE NED FOR ØJNENE AF MIG! ***

Nu stod nettet i flammer! Kirsten Johansens internetforbindelser blev
lukket!

Kort efter kom sandheden dog frem: 'Kirsten' var blot en
fiktiv person sluppet løs på nettet til lejligheden. Så udtalelserne
var selvfølgelig heller ikke 'hendes' egne:

'Opropet' om at brænde synagogerne var nemlig Martin
Luthers. Og manden, som vil eje en brændt Koran, er såmænd Harry
Vinter (formand for den halvdel af Folketingets præster, der også er
med i den Danske Forening). Lovprisningen af AIDS stammer fra den
kristne J.B.Stoner. Hyldesten til Hitler kom fra fader Juric -- en af
de tusinder gejstlige, der under 2. Verdenskrig aktivt støttede
nazismen. Og Jesus Kristus selv opfordrede til, at man huggede hans
fjender ned -- et råd hans tilhængere ivrigt fulgte, da de udbredte
hans kult med tortur, voldtægt, mord, bål og brand.

Men hvem har så opfundet 'Kirsten'?

Det har den nystartede menneskerettighedsorganisation SNOW WHITE
FOUNDATION!

Formålet er at dokumentere, at kristendommen -- herunder den Danske
Folkekirke -- er funderet på stærkt antisemitisk hade-litteratur; at
dens stiftere var så yderligtgående, at de ikke længere kan citeres
offentligt, og at kultens varmeste tilhængere i dag ikke adskiller sig
fra de kristne, der startede middelalderens hekseforfølgelser og
bogbrændinger.

Men Snow White Foundation byder på meget andet end fiktive personer!

Organisationen arrangerer folkeoplysning, koordinerer nødhjælp til
kristendommens ofre og tager initiativ til en frisk haglbyge af
retssager, der skal påvise:

1) at kristendommen er en hoax baseret på godtroenhed, udbredt ved
terror og opretholdt med indoktrinering;
2) at dens kirker er professionelt designede front-organisationer for
verdens største multi-nationale firma;
3) at den tilskynder sine sympatisører til accept af en bred vifte af
kriminelle forhold, herunder antisemitisme, anden diskrimination og
mord;
4) at den støtter udbredelsen af AIDS, bekæmper ytringsfrihed,
fungerer som kontaktbureau for pædofile og neddysser sager om præsters
mord på abortlæger og seksuelle overfald på børn, syge og demente
gamle;
5) at den danner grobund for eksplosive nationale og globale
konflikter.

Klik ind i SNOW WHITE FOUNDATION i dag på
http://www.horrorcomix.com/new/Snow.htm og gør op med dit
kulturgrundlag!

Medlemskab er gratis, og alle er velkomne!

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard
f. bestyrelsen

P.S. Har du selv fået lyst til at deltage i debatten, kan det ske på
http://www.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2882, i dagspressen,
eller her.

Grundet sagens ekstraordinære betydning for Danmarks fremtid
rundsendes denne meddelelse nu til et bredt udsnit af den danske
befolkning samt til de fleste danske nyhedsgrupper. Du er velkommen til at
sende den videre til dine venner!

Fra : KNL DtP

Dato : 04-03-02 12:05

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Hmm - den film har jeg da ikke set. En søgning på IMDb gav heller ikke noget
resulat - mon vi kan vente en DVD-udgivelse inden for en overskuelig
fremtid???

MVH

Kristian

(....p.s. HOLD JERES SPAM-PIS FOR JEG SELV...)

Fra : Rhythm

Dato : 04-03-02 16:11

PLOOOONK, og klage sendt til udbyderen.
Hører sådan en post ikke til i dk.snak.vittigheder ? For han er da en
joke.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-03-02 22:35

Jo flere der sender klage jo bedre! Det er jo ikke første gang den mosegris
er på spil.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Torben Larsen

Dato : 04-03-02 12:06

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> wrote in message
> BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Det var fandens - jeg troede du var i mit kill-filter allerede ?!
Here we go again:
*PLONK* you very much

Torben

ps: Klage sendes til din ISP om et ganske lille øjeblik

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-03-02 13:02

> ps: Klage sendes til din ISP om et ganske lille øjeblik

Og hvad forventer du lige at få ud af det?

Fra : Kefka

Dato : 04-03-02 13:37

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote:

> Og hvad forventer du lige at få ud af det?

Forhåbentlig at få stoppet Bo Warming og sine disciples spam.

Fra : nn

Dato : 04-03-02 14:23

> Forhåbentlig at få stoppet Bo Warming og sine disciples spam.

Hahaha er det ham? Jeg kan huske han skrev en masse hø sidst jeg brugte
nyhedsgrupper, for ca 1 1/2 års tid siden, kan det ikke passe? ham grinte
jeg meget af, selvom jeg kan godt se han er belastende. Hvad er han
egentligt for en gut? Nu skriver han Brænd Synagogerne, men er det ikke ham
der har haft brand eller ligende på den øverste etage Han virker
umiddelbart ikke helt rask

Mvh Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-03-02 15:04

nn <NN@NN.dk> escribió en el mensaje de noticias
3c837722$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hahaha er det ham?

Nej, det er blot en gut der proever at promovere sin kommende bog.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Kefka

Dato : 04-03-02 15:52

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote

> Nej, det er blot en gut der proever at promovere sin kommende bog.

Troede ellers det var en Bo Warming relateret person, udfra den betragtning
at BW vistnok fik forskellige personer til at poste sine indlæg _især_ i
dk.politik...

Hmm...

Fra : Michael Westi

Dato : 06-03-02 02:09

Hvem eller måske nærmere Hvad er denne Bo Warming??
Lyder som en yderst belastende person!!
Kan se han har smidt "lort" i næsten alle NGer.

/Michael

Kefka <NOSPAMmm@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5vppl$17qv$1@news.cybercity.dk...

Fra : Wolfgang

Dato : 06-03-02 10:47

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message

> Hvem eller måske nærmere Hvad er denne Bo Warming??
> Lyder som en yderst belastende person!!

Warming spredte for noget tid siden en hel del propaganda i diverse grupper.
Det startede som regel nogenlunde on-topic, men bevægede sig snart ud af en
kedelig tangent. Du kan læse nærmere her:

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Bo Warming og Søren Mosegaard ser dog ud til at være to forskellige
personer - omend begge kan være lige irriterende.

Måske skulle dk.kultur.film's Warming pris have heddet Mosagaard-prisen?

/w

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-03-02 15:38

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> wrote in message
> Måske skulle dk.kultur.film's Warming pris have heddet Mosagaard-prisen?

Nej, endelig ikke. Warming er en kook, der tror på det, han skriver. Det er
helt fint at tage pis på ham. Mosegaard lader til at være en Troll, der bare
vil have mest mulig opmærksomhed om sig selv og sin bog. Han skal derfor
ties ihjel - han får mere en rigelig opmærksomhed allerede.

/Nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-03-02 12:56

Søren Mosegaard <soren_mosegaard@hotmail.com> escribió en el mensaje de
noticias 9d4af51c.0203040256.40df8510@posting.google.com...
> BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Klage afsendt til udbyder.

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-03-02 13:01

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> wrote in message
> BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

What the hell is this crap!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-03-02 13:10

soren_mosegaard@hotmail.com (Søren Mosegaard) skrev:

>BRÆND SYNAGOGERNE OG KORANEN!

Hvordan kan det være, at den IDIOT stadig kan få lov til at spamme
nyhedsgrupperne? Jeg mener da, der blev klaget over ham for et stykke
tid siden. Og nu vi taler om idioter, hvornår er Bo Warming så kommet
ind i varmen igen - og hvem er den ansvarlige?

fut: dk.admin.netmisbrug
Niels Søndergaard

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 04-03-02 13:38

Søren Mosegaard skrev:

Klage afsendt...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags