Pc-bank
Fra : Anders

Dato : 04-03-02 11:13

Er der nogen som kender til problemer med iMac + explore og netbank ??

Når jeg prøver at logge ind, sker der ikke noget, når jeg har trykker op
"ok" Jeg har på fornemmelsen at det er noget med JavaApplets og har rodet
rundt i alle indstillingerne, syntes jeg selv, men uden at det er lykkes, er
der nogen som kender til problemet ??

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-03-02 11:27

In article <3c83499c$0$46145$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Anders" <anders.sorensen@tdcadsl.dk> wrote:

> Er der nogen som kender til problemer med iMac + explore og netbank ?

Hvilken netbank?

Fra : Anders

Dato : 04-03-02 12:28

Frøs Herreds Sparekasse www.froes.dk

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:newsspam3-437AF0.11272704032002@dtext.news.tele.dk...

http://www.edlich.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-03-02 11:29

> [...]

> rundt i alle indstillingerne, syntes jeg selv, men uden at det er lykkes, er

Hvis du kan gå tilbage her i gruppen og søge på indlæg, vil du finde
tonsvis af ting om problemet. Ultrakort fortalt, er sagen den at langt
de fleste banker i Danmark arbejder med et sikkerhedssystem der kræver
en slags "JavaScript" som Mac-browserne ikke har.
Men der er Jyske Bank; der kan du fint køre med en mac; de kører med et
andet system. Og så var der vist noget med at Lån- og SparBank også kan.
Men i hvert fald Jyske.
Ellers er løsningen at anskaffe sig Virtual PC, så du kan køre Windows
på din mac.
v.h
Martin

Fra : Anders

Dato : 04-03-02 12:29

Det har jeg prøve, desværre kan jeg ikke gå så langt tilbage, prøver lige på
google

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1f8iqga.zbvuxg1pnezy4N%martinmarius@petersen.mail.dk...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-03-02 14:20

Anders <anders.sorensen@tdcadsl.dk> wrote:

> Det har jeg prøve, desværre kan jeg ikke gå så langt tilbage, prøver lige på
> google

Prøv at bruge MacSOUP (sublimt) i stedet for Outlook Express (lort) og
når du så første gange henter indlæg, så tager du dem allesammen også
selvom der er et par tusinde. Så vil du kunne finde tonsvis af indlæg om
netbank.

http://www.snafu.de/~stk

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Magnus Rohde

Dato : 10-03-02 19:21

> [...]
> når du så første gange henter indlæg, så tager du dem allesammen også
> selvom der er et par tusinde. Så vil du kunne finde tonsvis af indlæg om

Får du provision af salget af MacSOUP licenser?

Magnus

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-03-02 21:02

Magnus Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> Får du provision af salget af MacSOUP licenser?
>
> Magnus

Nej - du tænker måske på alle de gange jeg har anbefalet folk at
prøve/bruge det ? Jeg synes blot at det er ubetinget det bedste news
reader program til almindelig tekst.

Fra : Magnus Rohde

Dato : 11-03-02 00:16

> Nej - du tænker måske på alle de gange jeg har anbefalet folk at
> prøve/bruge det ? Jeg synes blot at det er ubetinget det bedste news
> reader program til almindelig tekst.

Det er muligt, men jeg synes det mudrer diskussionen til, at du i tide
og utide anbefaler folk at bruge et bestemt program. Hvis diskussionen
så bare handlede om valg af newsprogram, så ville det da være
forståeligt.

Magnus

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-03-02 00:50

In article <1f8utf3.u410ad1hjqbduN%magnus-marius@mail.tele.dk>,
magnus-marius@mail.tele.dk (Magnus Rohde) wrote:

> [...]
> og utide anbefaler folk at bruge et bestemt program. Hvis diskussionen
> så bare handlede om valg af newsprogram, så ville det da være

Hørt!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-03-02 09:04

> Hørt!