Outlook 97 mapper forsvundet.
Fra : -Jens-

Dato : 04-03-02 11:15

Hej NG

På en pc benytter jeg Outlook 97 som e-mail program. Det er en pop3-konto og
ikke exchange server.

Jeg har oprettet en hel del undermapper, som jeg gemmer mine mails i, men
her til morgen er de næsten alle sammen væk, og de 3 der er tilbage, er
tomme.

Jeg har ingen backup af min PST-fil, som er på 218MB.

Kan man reindexere en PST-fil og på den måde få genskabt forbindelse til de
data, som sansynligvis stadigvæk ligger i filen?

mvh
Jens

Fra : pre

Dato : 08-03-02 16:48

Mon ikke du skulle tjekke indstillingerne for arkivering? Svjh er der noget
der hedder: Permanently delete Old Items.Det kunne sættes for hver enkelt
folder.
pre

Fra : -Jens-

Dato : 15-03-02 09:19

Hej "pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> der hedder: Permanently delete Old Items.Det kunne sættes for hver enkelt

Tak for dit svar og undskyld jeg ikke meldte tilbage til gruppen før nu.

Jeg har løst problemet, som skyldtes, at noget var gået galt i pst-filen.
Efter en komprimering af pst-filen, som tog ca.10 sek, var alt på plads
igen.

Jens