Art Company: Susanna
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-03-02 00:50

Jeg er lidt på jagt efter Art Company: Susanna - et gammelt 80'er hit.
Nogen der kender et album den er på?

Jeg har søgt på nettet (incl CD Now, CD Universe, Amazon og Google) og kan
finde teksten, men ikke et sted de vil sælge sangen.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bent F.

Dato : 04-03-02 06:42

Hej Michael
Jeg har den som mp3 hvis du er interesseret

MVH. Bent

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-03-02 21:56

Tak for tilbuddet.
Jeg er _stadig_ interesseret i en wave udgave - altså fra en købe CD !

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 04-03-02 07:46

> [...]
>
> Jeg har søgt på nettet (incl CD Now, CD Universe, Amazon og Google) og kan
> finde teksten, men ikke et sted de vil sælge sangen.

Hej Michael

Jeg har fundet den på et album, der hedder "Radio Clubhits Vol. 4" fra 1984,
udgivet af CBS Records i Danmark.

Et rigtig fedt 80er album i øvrigt!

Hvem hører CBS ind under i dag?

mvh Claus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-03-02 09:02

> Jeg har fundet den på et album, der hedder "Radio Clubhits Vol. 4" fra
> [...]
Hej Claus.
Jeg gætter på at det er en LP - tager jeg fejl ? (det håber jeg!)
CBS er købt af Sony.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Studiet - Radio limf~

Dato : 04-03-02 09:35

> Hej Claus.
> Jeg gætter på at det er en LP - tager jeg fejl ? (det håber jeg!)
´
Hvis du vil have den på CD må du nok selv spille den over. Jeg gætter på den
nærmest er umulig at opdrive på CD. Jeg har ikke set den på en eneste af de
nyere 80er opsamlinger.

mvh Claus