Netscape Communicator4.5 går ned
Fra : Lars Andreasen

Dato : 03-03-02 21:31

Er der nogne der kan fortælle mig hvorfor Netscape Communicator4.5 går ned
når den ser denne side www.vadum-by.dk men
ikke http://www.vadum-by.dk/oplysning/oplysninger.htm

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-03-02 23:59

Lars Andreasen <lars.andreasen@hjemmefra.dk> wrote:

> Er der nogne der kan fortælle mig hvorfor Netscape Communicator4.5 går ned
> når den ser denne side www.vadum-by.dk men
> ikke http://www.vadum-by.dk/oplysning/oplysninger.htm

Altså en god start er at rette det der lorte Microsoft kode til ! Du har
forkert charset og ingen doctype og da det er lavet i Frontpage siger
det alt = junk.

Det er meget sjovt at der er en webmaster tilknyttet - det må da være en
joke ?!

Jeg skal scrolle en halv kilometer ned i den angivede URL.

Det er ufatteligt at en webmaster ikke ved at netop en af fordelene ved
websites er man ikke behøver scrollere, man laver bare de ekstra sider
som er nødvendigt.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-02 02:08

Du må have et meget lille browser vindue da der i et 800x600 vindue
kun er tre skærm sider og med tanke på hvad siden er til er det ikke
for meget.

Fra : find clausen

Dato : 04-03-02 10:10

Gylling) wrote:

> Det er ufatteligt at en webmaster ikke ved at netop en af fordelene ved
> websites er man ikke behøver scrollere, man laver bare de ekstra sider
> som er nødvendigt.

Så nemt er det ikke altid.
Og det kan tit være skide irriterende, at det man vil læse ligger på
en stribe undersider ... m.m.m.

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-03-02 02:01

Du har inline styles i tabellerne. Flyt dem til et style sheet og
Netscape vil opføre sig bedre.

On Sun, 3 Mar 2002 21:30:59 +0100, "Lars Andreasen"