Original logo tilbage !?
Fra : Peter

Dato : 03-03-02 18:43

Hejsa

Jeg har på min Nokia 3310 fået sat et andet logo på, men nu vil jeg gerne
have det gamle originale operatør logo tilbage !

hvordan gør jeg det, kan jeg sende det til mig selv fra en side, eller hvad
?

Jeg har Sonofon

Hilsen Peter

Fra : Dennis Lange

Dato : 03-03-02 23:08

"Peter" <thk@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have det gamle originale operatør logo tilbage !
>
> hvordan gør jeg det, kan jeg sende det til mig selv fra en side, eller

Prøv fra www.12send.dk

Du skal oprette dig, men det er gratis - og derefter kan du sende
operatørlogoer gratis
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Torbenth

Dato : 04-03-02 16:02

Dennis Lange skrev i meddelelsen ...
>Prøv fra www.12send.dk
>
>Du skal oprette dig, men det er gratis - og derefter kan du sende
>operatørlogoer gratis
>--

Hej.

Jeg må gøre noget forkert, jeg kan ikke finde operatørlogoerne på ovennævnte
link. Har mistet Sonofon logoet og vil gerne have det tilbage.
Hvor finder man operatør logoerne?

Mvh.
Torben

Fra : Dennis Lange

Dato : 04-03-02 16:37

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg må gøre noget forkert, jeg kan ikke finde operatørlogoerne på
ovennævnte
> link. Har mistet Sonofon logoet og vil gerne have det tilbage.
> Hvor finder man operatør logoerne?

Du vælger "Logoer" i linien i toppen af siden

Fra : Torbenth

Dato : 04-03-02 16:58

Dennis Lange skrev i meddelelsen ...

>Du vælger "Logoer" i linien i toppen af siden
>--

Har jeg prøvet.
Spørgsmålet er hvor de ligger i den menu der kommer frem.

Mvh.
Torben

Fra : Dennis Lange

Dato : 04-03-02 17:50

> Har jeg prøvet.
> Spørgsmålet er hvor de ligger i den menu der kommer frem.

Proff Logoer - er logoer som 12send (går jeg ud fra) har lavet
Logo Designer - der kan du selv tegne dit logo
Brugernes Logoer - Er logoer som brugerne har tilføjet

Hvis problemet er at du ikke kan hitte det nøjagtige logo du leder efter, så
kan du jo altid tegne det selv. Find det evt. på en anden hjemmeside og tegn
det af (det er ikke så svært - det er bare at tælle firkanter)

Håber det var hjælp nok...

Fra : Torbenth

Dato : 04-03-02 18:16

> [...]

tegn
>det af (det er ikke så svært - det er bare at tælle firkanter)

Jo tak.
Det var det originale logo jeg var ude efter.
Jeg tegnede selv eet igår og bruger det. Men helst ville jeg havde det
rigtige.
Da der blev skrevet operatør logoer, troede jeg det var de originale.
Desuden er der en hulens masse sider at gå igennem. Og når man nu ikke har
fast opkobling.
Tak for hjælpen.

Mvh.
Torben

Fra : Waqas

Dato : 04-03-02 20:09

Hos Orange kunne man sende en sms med teksten logo til et servicenr og så
fik man logo'et tilsendt. Måske har Sonofon noget lignende.

Mvh
Waqas

Fra : Torbenth

Dato : 04-03-02 23:59

Waqas skrev i meddelelsen ...
>Hos Orange kunne man sende en sms med teksten logo til et servicenr og så
>fik man logo'et tilsendt. Måske har Sonofon noget lignende.

Nej det har Sonofon desværre ikke . Har talt med dem.

Mvh.
Torben