Mon det virker? Mac med FTP og Webserver
Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-03-02 18:00

http://80.62.52.66/
ftp://80.62.52.66/

Powermac 8500 m/G3/300 MHZ kort. ADSL 512/128
Webstar 4 server.

Jeg har testet fra min egen maskine - Web virker med alle browsere.
Ftp med IE 5 samt Fetch - ikke med Netscape

Jeg hentede en fil 4 MB - det tog 1 minut ?? Jeg har kun 128 op - så det
burde tage 4 minutter.
Filerne der ligger på FTP´en er MP3 filer - gamle tyske schlagere for
det meste.

Serveren vil kun være oppe i dag - jeg tester inden jeg installerer på
firmaets maskine.

Så det vil være rart med lidt respons fra jer flinke Macbrugere.

På forhånd tak
Villy Erichsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-03-02 18:13

Tilsyneladende er der allerede nogle Windåser der prøver at lave numre:
03/03/02 18:09:17 ERR! 404 80.62.154.98 "www" :scripts:root.exe 410
03/03/02 18:09:26 ERR! 404 80.62.154.98 "www" :MSADC:root.exe 410
03/03/02 18:09:34 ERR! 404 80.62.154.98 "www" :c:winnt:system32:cmd.exe
410
Fra logfilen
VH
Villy

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-03-02 18:16

In article <3C825997.126D5DAD@adslhome.dk>,
Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:

> Tilsyneladende er der allerede nogle Windåser der prøver at lave numre:

Det er bare lidt nimda, dvs der er ikke nogen der bevidst laver numre
med dig.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-03-02 17:48

> Det er bare lidt nimda, dvs der er ikke nogen der bevidst laver numre
> med dig.

Æv - hvad er nimda???

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Morten Reippuert

Dato : 05-03-02 17:59

In article <1f8l2i6.1kteohk12m0bmcN@[10.1.128.10]>,
stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) wrote:

> Æv - hvad er nimda???

virus

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-02 18:01

stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) writes:

> Æv - hvad er nimda???

Hvilken forklaring vil du tro?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 05-03-02 20:00

stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) writes:

> Æv - hvad er nimda???

Stav det baglæns.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-03-02 18:12

Villy Erichsen <brita-villy@adslhome.dk> wrote:
> Så det vil være rart med lidt respons fra jer flinke Macbrugere.
User ID + password!

/Preben
--
Lokalsætteriet ApS lukker 1. maj 2002 - se brugtsalg:
www.lokalsat.dk/brugtsalg

Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-03-02 18:23

Jeg glemte ID 0g Passw.
ID= mac
Passw.= cam
Pardon

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 03-03-02 18:28

> [...]

> firmaets maskine.
>
> Så det vil være rart med lidt respons fra jer flinke Macbrugere.

Det funker da fint - dl'er ligenu med omkring 16Kb/s - meget pænt.

anr

"[To Start Press Any Key] Where's the ANY key?"
-Homer Simpson

Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-03-02 21:18

Tak for hjælpen.