2 Skærmkort ??
Fra : Wile E. Coyote

Dato : 03-03-02 18:39

jeg vil smide et PCI skærmkort i min Comf, og bruge mit AGP som primær, men
når jeg smider mit PCI i, virker mit AGP ikke....Nogen der ved hvordan jeg
løser det...???

Venlig Hilsen
Ulrik M.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-03-02 22:49

Det hænger sammen med at dit PCI kort sidder på bus 0, og derfor bliver
initialiseret først, og vil altså blive dit primære kort. Dit AGP kort vil
ikke vise noget før det er initialiseret af Windows. Du har 2 muligheder: At
bruge dit PCI kort som primær, eller at (hvis din BIOS understøtter det)
sætte dit AGP kort som primær i BIOS.

Mvh
/Søren