Agent
Fra : peet_dk

Dato : 27-01-01 14:34

   okay, jeg prøver vist et par news/mails programmer her i
weekenden, nu er det kommet til Agent:

1. Hvordan kan de komme i tråd ligesom OE hvor der er et kryds i siden
hvis der er nogle der har svaret?

2. Når der er en der poster en hel masse binaer filer som ikke er i
tråd, kan man så ikke gøre et eller andet så de kommer itråd? Kan den
gøre det automatisk?

Fra : CHRistian

Dato : 28-01-01 22:16

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> wrote:

>1. Hvordan kan de komme i tråd ligesom OE hvor der er et kryds i siden
>hvis der er nogle der har svaret?

Nu ved jeg ikke, hvordan OE gør tingene,sååå lidt uddybning vil nok
hjælpe:

- Bliver ingen af dine indlæg trådet?
- Vil du bare have Agent til at få nye indlæg til at blive fremhævet af
en art?

>2. Når der er en der poster en hel masse binaer filer som ikke er i
>tråd, kan man så ikke gøre et eller andet så de kommer itråd? Kan den
>gøre det automatisk?

Nej, i hvert fald ikke direkte. HVis de ikke er postet i tråd dvs. uden
References, så kan den ikke tråde.
Du kan dog sætte den til at "tråde" efter subject, men det holder nok
ikke helt, for så skal alle subjecterne være ens, hvad de nok ikke er.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,6: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/