hjælp. sagem mistral 220
Fra : Kenneth Lund Larsen

Dato : 03-03-02 13:32

hejsa

jeg er ejer af den ovennævnte telefon, den er trådløs, og har virket godt
indtil......

min kære lille søn fik trykket på en masse knapper, og min kone bagefter
lige skulle ordne den, lige siden har den ikke kunne finde basen, og vi har
desværre mistet manualen.

jeg har prøvet i den teledanmark butik hvor jeg købte den for ca. 2 år
siden, men de kan heller ikke hjælpe.

jeg har også prøvet på sagem's hjemmeside. der var heller ikke noget.

nu håber jeg at der er nogle i gruppen, der måske har den samme model, og
kan forklare hvordan jeg får den tilmeldt til basen igen.

--
   Kenneth Lund Larsen

   email: klundl@image.dk

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 04-03-02 15:58

Kære Kenneth Lund Larsen.

Jeg sender dig en doc-fil, som forhåbentlig kan være med til at få din
DECT-telefon på dupperne igen.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen