Hjælp til Winfast GeForce
Fra : Gunnar Christensen

Dato : 27-01-01 15:02

Nu må jeg simpelhen have hjælp. Jeg har forgæves forsøgt at få min nye grafikkort Winfast GeForce2 MX til at køre på mit system.
Installationen går udmærket, men hvis jeg genstarter maskinen går systemet i standby og jeg må slukke for maskinen.Når jeg så tænder
maskinen igen går det som regel godt og kortet virker åbenbart. Men systemet kører meget langsomt og jeg kan se under opstart at min
processor Pentiumll 350Mhz er sat ned til 200Mhhz.
Mit system ser ud som følger.

Processor: Intel Pentium II 350
BIOS: AWARD 4.51PG
Bundkort: F91 ATX Intel 440BX
Ram: 128 MB SDram 168p
Grafikkort: Winfast S700 AGP 4MB
Harddisk: 6.4Gb 3.5" IDE
CD-ROM: Asus CD-S500 50x
CD-Brænder: HP CD-Writer Plus 9110i
Lydkort: Diamond Monster Sound MX300
Modem: Voice 56K PnP
Kabinet: Amitech ATX
Tastatur: Microsoft internet keyboard
Mus: Microsoft
WINDOWS 98

Er der nogen der kan hjælpe

--
Venlig hilsen
Gµnn@r

Fra : Gunnar Christensen

Dato : 27-01-01 15:14

Bundkortet hedder helt nøjagtig P6F91BX

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 31-01-01 21:12

Det virker mest som om det er en bios/bundkorts fejl.
Prøv og smidde det i en andens system.

Fra : STEPH

Dato : 27-01-01 17:39

Min generelle indtryk af Winfast er = bullshit

Køb ASUS eller Hercules (Gullemont), det virker SQ !!

/Steph

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 28-01-01 21:56

Winfast er da på ingen måde lig billshit.
Kan du overhovedet dokumentere den påstand?

Jeg vil tro at problemet måske ligger i at bundkortet ikke kan levere den
mængde strøm som et GF kort gerne vil have.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk