Indretning af gårdhaver.
Fra : Henrik Lunddahl

Dato : 03-03-02 13:03

Hej Alle!

Er der nogen steder på nettet hvor jeg kan finde inspiration til indretning
af min nye 4 x 12m gårdhave ?

--
Venlig hilsen

Henrik

Fra : vagn torup

Dato : 04-03-02 10:41

Hej
Du kan købe hendes verden (ugeblad) i denne uge. De har et tillæg om bla.
gårdhaver.
MVH Rikke
Henrik Lunddahl <henrik@lunddahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8210bf$0$17209$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : M@rk

Dato : 04-03-02 17:39

Sun, 3 Mar 2002 13:03:23 +0100, berigede "Henrik Lunddahl"
<henrik@lunddahl.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Er der nogen steder på nettet hvor jeg kan finde inspiration til indretning
>af min nye 4 x 12m gårdhave ?

Jeg har ikke set sider på nettet (endnu) med dette indhold - men har
til gengæld haft megen glæde af:

   John Brookes   "The small garden"
   ISBN: 1-870461-66-5

God fornøjelse