Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Valg af grafikkort...
Fra : Morten Pedersen

Dato : 03-03-02 11:33

Hejsa gruppe...

Jeg sidder og overvejer at udskifte mit gamle stabile G200 kort med noget
som trækker lidt flere tænder ud... Men hvad skal jeg vælge ? Kortet skal
ikke bruges til at spille så meget på men et must er at der skal være TV-out
på den...
Pc'en som den skal side i er:
ABIT Bundkort KT7-RAID
AMD Thunderbird 1100
512 Mb 133MHz ram
2 * IBM 45 ATA 100 diske

Har siddet og kigget lidt på nogle GeForce2 kort, men aner ikke hvad jeg
skal gå efter...
Kortet skal ligge i den billige prisklasse ca. op til 1500 kr...
Vil være meget glad for forslag til valget..

//Morten Pedersen

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-03-02 12:27

"Morten Pedersen" <muggebarfod@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gå efter...
> Kortet skal ligge i den billige prisklasse ca. op til 1500 kr...
> Vil være meget glad for forslag til valget..

Find steder på nettet der har Matrox kort og se hvad de har at byde på,
eller find en der har et brugt Matrox G400 MAX til salg.

Kim Larsen

Fra : Cleaner

Dato : 03-03-02 22:57

On Sun, 3 Mar 2002 11:32:40 +0100, "Morten Pedersen"
<muggebarfod@hotmail.com> wrote:

> [...]
>skal gå efter...
>Kortet skal ligge i den billige prisklasse ca. op til 1500 kr...
>Vil være meget glad for forslag til valget..

Nu hvor din PC er rimelig kraftig, var det så ikke en idé at prøve et
ATI Radeon 7500, det har næsten ligeså gode 2D egenskaber som Matrox,
men er meget bedre til 3D, og så holder du dig indenfor den prisklasse
du har angivet...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364587965

Cleaner