XJ 750 Seca
Fra : Per Michael Peen

Dato : 03-03-02 11:00

Jeg har fået nogle store økonomiske problemer i forbindelse med renovering
af bagtøjet på Seca'en da alle lejerne koster mellem 500 og 1023,75 kr har
dog fundet det dyreste til 1023,75 kr til 250 kr hos min svoger der har et
kuglelejefirma i Støvring men, de andre kan ikke fås uorginale da de har
meget speciale mål.
Her er et eksempel på, det der sider i enden af spidshjulet (nåleleje) og
inder ringen (bøsning) der sider i bagtøjet som endestyr.
På lejet står der 22BTM3018 Nålelejet målene er 30 mm udvendig og 18 mm
bred. Inderringen måler
inderdiameteren 17 mm brede 17,5 mm.
Påkdåserne er også ukurante i størrelsen 38*53*7*LT.
vi har prøvet at finde ud af om det kan skaffes ude i verden men det var et
meget nedslående resultat vi kom frem til, der var kun bid et enkelt sted og
det var i Portugal og, de havde ikke nogen pris på og hvis det skulle være
muligt at de har det er der lige det med portoen.
Så hvis der er nogen der har et godt link eller ved hvor man kan få det til
menneske priser så vil jeg blive meget glad.

Yamaha XJ 750 Seca (model 11M).

Michael Peen
Bull's MC