Keyboardproblem
Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 03-03-02 10:40

Hej

Min G4 med OS 9.2.2 vil ikke skifte til dansk keyboard, den siger:

"The Keyboard controlpanel cannot be opened because the Keyboard Preferences
file is in use by another application. Quit the application and try again."

Det siger den også, hvis jeg genstarter og lader være med at starte
programmer.

Hvad er der galt?

På forhånd tak.

Niels

Fra : Peter Gersmann

Dato : 03-03-02 10:55

In article <a5sr7r$1oq$1@news.cybercity.dk>, "Niels Chr. Bøgh"
<...dtp@dtpkurser.dk> wrote:

> [...]
> file is in use by another application. Quit the application and try again."
>
> Det siger den også, hvis jeg genstarter og lader være med at starte

Prøv at se på "keyboard preferences" - du kunne starte med at smide arkivet
ud.

//Peter Gersmann

Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 03-03-02 15:56

"Peter Gersmann" <moof@mail.tele.dk> wrote in message

Preferences

> Prøv at se på "keyboard preferences" - du kunne starte med at smide
arkivet
> ud.
>
> //Peter Gersmann

Tak. Det hjalp.