Lokale parkeringsregulativer
Fra : Lone

Dato : 02-03-02 23:49

Jeg har samlet alle de links jeg har kunnet komme i nærheden af - - men der
er en del politikredse, der glimrer ved deres fravær. Er her en og anden som
kunne hjælpe mig med at udvidde samlingen - så vær venlig at maile mig.

På forhånd tak - - Lone

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 03-03-02 10:57

"Lone" <mc-skolen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
som
> kunne hjælpe mig med at udvidde samlingen - så vær venlig at maile mig.

Sender du ikke et link, så vi kan se det du taler om ?

MVH Kenneth.

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : Lone

Dato : 03-03-02 11:34

> Sender du ikke et link, så vi kan se det du taler om ?
>
> MVH Kenneth.
>

> --
> MVH Kenneth Egholm
> Yamaha FZS 600 fazer
>
> www.RaptorMC.dk

Jo det kan jeg da godt - her kan I se hvilke jeg har fået gaflet.
http://www.mc-koereskolen.dk/parkering.htm

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 03-03-02 17:11

"Lone"
skrev
> Jo det kan jeg da godt - her kan I se hvilke jeg har fået gaflet.
> http://www.mc-koereskolen.dk/parkering.htm
Fin side. Burde næsten mailes til et par MF'ere, så de kan se hvor skørt det
er med forskellige regler fra politikreds til politikreds.

Men regeringen har vist nok at se til i øjeblikket - alle vil jo pludselig
have samtlige valgløfter opfyldt.
(Ups - OT-, nu gik der næsten politik i det

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F (stadig i hi) & GN 125