treeview
Fra : Kim Roth

Dato : 02-03-02 22:50

Hej NG
Hvordan er det at man får værdien fra mappen i et treeview, ved at klikke på
tvwChild.
Eks.
-mapperod1
undermappe1
undermappe2
undermappe3
+mapperod2
+mapperod3

Hvis jeg klikker på undermappe2, skal den vise f.eks en msgbox med navnet
"mapperod1"
håber at der er en som forstår dette.

På forhånd tak
Kim Roth

Fra : Rayman

Dato : 03-03-02 14:03

Private Sub TreeView_NodeClick(Node.......)
If Not Node.Parent Is Nothing Then
msgBox Node.Parent.Text
End If
End Sub