Køge MC Center - Meninger ?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 02-03-02 22:22

Hej

Jeg har set en masse fine MC'ere på Køge MC centers hjemmeside hvor jeg er
interesseret i et par af dem.

Jeg vil derfor gerne danne mig et overblik over dem som et firma og vil
derfor gerne høre om andre's forhold til dem m.v.

På forhånd tak

M.v.h
Lasse madsen

Fra : Gork

Dato : 02-03-02 22:54

de er for dyre FX. sælger de ZX9-R for 136000 model 96´ min er forøvrigt
til salg for 90000 icq:63486641 hvis det har interesse så sender jeg lige et
par pix

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 02-03-02 22:56

Der ligger to anmeldelser på http://www.dmcn.dk

MVH.
Rasmus Lind Hansen
**XS400 Seca** <---- 72km. iskolde km. denne sæson.

Lasse Madsen <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en

Fra : Troels Sørensen

Dato : 03-03-02 01:30

De er møgdyre... ihvertfald i forhold til priserne her i århus... Her koster
fx en gixxer 250 ca 26-29k i køge mc-center ligger de fleste omkr 36k...

Fra : Armand

Dato : 03-03-02 14:52

Troels Sørensen <troels@tdc.broadband.dk> skrev i en
> De er møgdyre... ihvertfald i forhold til priserne her i århus... Her
> koster fx en gixxer 250 ca 26-29k i køge mc-center ligger de fleste
omkr
> 36k...

Jamen - Var det da ikke dem der fornyligt havde en Honda CB1 (á 400ccm)
til
næsten 2/3 af andres priser??

--
Armand.

Fra : Troels Sørensen

Dato : 03-03-02 22:38

Det skal jeg så ikke lige helt kunne udtale mig om, men hvis du siger det er
det da sikkert rigtigt ;)

-troels

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-03-02 22:47

jeg har også mødt en der har købt en vfr750f fra 86 til 75kilo
men privat går de til ca. 50 kilo.
mvh
bo thomsen

Fra : Troels Sørensen

Dato : 03-03-02 22:57

Ja det er jo en ganske god pris... hehe måske man skulle være mc forhandler
?

-Troels

Fra : Peder

Dato : 04-03-02 09:31

On Sat, 2 Mar 2002 22:22:05 +0100, "Lasse Madsen"
> [...]

>Jeg vil derfor gerne danne mig et overblik over dem som et firma og vil
>derfor gerne høre om andre's forhold til dem m.v.
Jeg har boet i Køge stort set hele mit liv - og i praksis hele mit
"mc-liv". Jeg købte min Mille dernede (fra ny) og er blevet betjent
rimeligt. Flere af vennerne har følt sig snydt.
Faktum er, at Kim (der også ejer Hondaforretningen på den anden side
af vejen) er forretningsmand mere end noget andet. Dt kan man egentlig
ikke klandre ham for, men det er godt at vide, når man taler med ham.
Stort set alle cykler der er mellem 10 og 20 år gamle (og dem er der
mange af dernede) koster 40.000,- og har stået der de sidste 5-10
år...
Min egen lille teori er, at han undlader at sætte prisen ned på
cyklerne, da de formentligt er fuldt afskrevet, hvorved han uden de
store omkostninger kan kalde sig Danmarks eller Sjællands største
mc-center...
I realiteten er der kun omsætning i 20-30% af udvalget.
Mekanikerne er ganske ok, og hvis man får lejlighed til at tale med
dem uden Kims indblanding, kan man også få mange gode ting ud af dem.
Personligt vil jeg aldrig køb brugt cykel af ham. Dels fordi de
simpelthen er for dyre, og dels fordi jeg ikke stoler 100% på manden.

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"