vægophængt tørrestativ
Fra : Karsten Vest Nielsen

Dato : 02-03-02 21:59

Hvor kan man købe et tørrestativ til montering på væg.
Jeg forestiller mig, at det er et par meter bredt og vel en meter dybt -
også skal det altså kunne vippes op mod væggen, når man ikke tørrer tøj.

/Karsten

Fra : Ivar

Dato : 02-03-02 23:04

Karsten Vest Nielsen skrev:

> Hvor kan man købe et tørrestativ til montering på væg.
> Jeg forestiller mig, at det er et par meter bredt og vel en meter dybt -
> også skal det altså kunne vippes op mod væggen, når man ikke tørrer tøj.

Lige præcis et sådan ledte jeg med lys og lygte efter for et par år siden.
Jeg gav op, og købte et der står på gulvet.
Hvis du finder noget vil jeg gerne høre.

Ivar

Fra : Niels Olsen

Dato : 03-03-02 21:42

Hvorfor ikke prøve at lave et selv, når man åbenbart ikke kan købe et. Det
må kunne laves rimeligt nemt , hvis man lavede en ramme af træ, og spændte
nogle snore op i rammen. Det hænges så op på væggen i nogle hængsler så det
kan slås op når det ikke bruges. Det må lige være noget for en Gør det selv
mand.

MVH Niels

Ivar <did@vip.[nozpam]cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5ri7e$1mhl$2@news.cybercity.dk...

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-03-02 08:48

"Niels Olsen" <no@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kan slås op når det ikke bruges. Det må lige være noget for en Gør det

<snip>

Hvorfor ikke bare bruge et af de "almindelige" klap-sammen-stativer, og
hænge den ene ende op i et par bøjler, og så have en liste, som den ene
T-fod kan hvile på ... Så kan man også slå det sammen, eller bruge det
fritstående hvis man får brug for det...

--
Mvh. Jensen

Fra : Karsten Vest Nielsen

Dato : 04-03-02 17:48

Forslagene fejler ikke noget, men mine gør-det-selv evner havde jeg tiltænkt
andre gøremål i vaskekælderen.

Indtil videre har jeg ikke opgivet at finde det - og I skal nok få besked.

Nogen må sælge sådanne - om ikke andet så i Sverige. På en nys overstået
vinterferie var væggen over badekarret i badeværelserne netop meget praktisk
udstyret med et sådant tørrestativ. Jeg spurge desværre ikke, hvor det var
købt.

/Karsten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-03-02 09:58

> Forslagene fejler ikke noget, men mine gør-det-selv evner havde jeg
tiltænkt
> andre gøremål i vaskekælderen.
>
> Indtil videre har jeg ikke opgivet at finde det - og I skal nok få besked.

Prøv Silvan - De havde to modeller for ~1år siden af sådanne
harmonika-træk-ud tørrestativer. Jeg mener at jeg hav ~5-600kr for den mest
solide model med 6-8 tørre-"tråde". Det rager en lille meter ud fra væggen
og virker meget solidt. Hvis jeg "tåger" kan jeg da sende et billede

/A

Fra : Karsten Vest Nielsen

Dato : 08-03-02 22:19

Tak for hjælpen.
Silvan har faktisk nogle - omend kun korte - modeller af
følgende http://www.artweger.com/apcruckz.htm

Så det ender nok nogle stykker af dem.

/Karsten