BIZART!!!!!
Fra : Andrew

Dato : 02-03-02 21:49

Hejsa

Jeg må af med noget galde!:

Det er for bizart! En krydsning mellem en honningbi og et rumvæsen med
folie-øjne og halvnøgne dansende krigs-piger omkring sig til lyden af en
plastik-and, der bliver mast!!!

Det er for bizart!

Det kan godt være at smag er individuelt, men det her er altså uden for
kategori!!! Det er SÅ dårligt at jeg næsten ørler!

Jeg nægter at tage det alvorligt!

For ikke at snakke om "sending you an S--M--S!".
Det er bare for let, latterligt og gennemskueligt! For fa'n da! Hvor ender
vi egentlig henne med denne kurs!?

Jeg er dybt rystet og arrig!

Hilsen Anders

Fra : Peter Thornton

Dato : 02-03-02 21:54

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg må af med noget galde!:

En masse galde

> Jeg er dybt rystet og arrig!

Ditto !!

Det blev ikke bedre af de gav Christian en pris. Hvis eyeQ også får en så er
katastrofen fuldendt.

Peter

Fra : Kim Petersen

Dato : 02-03-02 23:06

> Det blev ikke bedre af de gav Christian en pris.

Hvordan kan man give (jeg vil ikke sige navnet) prisen som årets nye navn
når nogle af de andre nominerede er Saybia og Swan Lee? Usmageligt. Men nu
er det jo åbenbart også Yahoo der står bag prisen (powered by f......
Yahoo), så er det vel ikke så underligt. Men usmageligt, det er det. Alt
naturligvis IMHO

Fra : CybaMerc

Dato : 03-03-02 00:04

A long time ago in a galaxy far, far away....
Peter Thornton wrote:

[snip]

>Det blev ikke bedre af de gav Christian en pris.

3 blev det vist til :/

Den person er simpelthen for meget. Hans kommentar rettet mod de
danske anmeldere var ganske enkelt pinlig. Sikke et ego!

[snip]

Fra : Christian Muus

Dato : 03-03-02 00:20

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den person er simpelthen for meget. Hans kommentar rettet mod de
> danske anmeldere var ganske enkelt pinlig. Sikke et ego!

Hvad sagde han da?

Christian

Fra : CybaMerc

Dato : 03-03-02 00:27

Christian Muus wrote:

>Hvad sagde han da?

Et eller andet med "Bare fordi, man ser lidt godt ud..."

Fra : Peter Nielsen

Dato : 03-03-02 08:47

> Et eller andet med "Bare fordi, man ser lidt godt ud..."

Der tror jeg sgu du ramte forkert. Mon ikke det nærmere var en
kommentar til Lars Hjortshøj, der nærmest betegnede ham som noget der
kunne sælges på en pelsauktion? Det passer også bedre med det
hår-spænde han satte i!

-Peter

Fra : CybaMerc

Dato : 03-03-02 12:34

Peter Nielsen wrote:

> [...]
>kommentar til Lars Hjortshøj, der nærmest betegnede ham som noget der
>kunne sælges på en pelsauktion? Det passer også bedre med det

Njah, han sluttede jo af med "Så snakker vi ikke mere om det!" på en
relativt bestemt måde. Jeg er temmelig sikker på, at den var rettet
imod anmelderne.

Anyway, det kan såmænd også være ligegyldigt - fyren er for meget og
fortjente ingen af sine priser.

Fra : Mogens

Dato : 03-03-02 23:25

> Njah, han sluttede jo af med "Så snakker vi ikke mere om det!" på en
> relativt bestemt måde. Jeg er temmelig sikker på, at den var rettet
> imod anmelderne.

Jeg hørte det nu også klart som et svar på tiltale til Lars H.

At han så måske sikkert mener de andre ting du nævner er så en anden sag.

/Mogens

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-03-02 10:43

"CybaMerc" skrev i en meddelelse

> Njah, han sluttede jo af med "Så snakker vi ikke mere om det!" på en
> relativt bestemt måde. Jeg er temmelig sikker på, at den var rettet
> imod anmelderne.

Jeg hørte det også som rettet mod Lars Hjortshøj. Lars fyrede en vits af om
mandens pandehår, og sagde, at det kunne sælges på en pelsauktion. Det var
det han kommenterede, og derfor kom han et spænde i håret. Han var/er
pinlig, og hvad der måske først for alvor gik op for mig i lørdags....han
kan ikke synge.

Indtil nu har jeg måske ment, at man var lidt hård mod ham på det punkt, men
nej - han rammer da tonerne ind i mellem, men hans stemme er kønsløs, og
uden bid i. Det er jo LIVE at man rigtig skiller bukkene fra fårene...
der havde jeg næste mere respekt for EyeQ - de sang da OK af en folk teenage
tøser samlet til lejligheden at være...

Kåre

> Anyway, det kan såmænd også være ligegyldigt - fyren er for meget og
> fortjente ingen af sine priser.

Enig

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-03-02 22:42

In an article of 2 Mar 2002 Andrew wrote:

> Jeg må af med noget galde!:

Hvad snakker du om?

Tag en dyb indånding, tæt for radio og slap af til "Det store Mix". Når man
nu absolut skal sidde hjemme en lørdag aften, så er det ikke det dårligste
selskab.

--
Uffe Holst

Fra : Niels Overgård

Dato : 02-03-02 23:47

Hej

Enig enig, yderst bizart show

Et show, hvor den danske musikBRANCHE fejrer sig selv, er helt fint. God
reklame for musik, primetime i TV, noget af "musikken" kunne vi dog godt
have undværet.

Men for syv sytten da, den der firkantede ORANGE reklame dims på
takketalemikrofonen, den var klam. Ikke mindst set i lyset af at f.eks. de
stornominerede Loveshop i den grad er imod at musik bliver brugt som reklame
for et produkt. Sort Sonofon må iøvrigt have et forklaringsproblem overfor
Solen, når de nu har været med til at reklamere for Orange.

Mvh.
Niels O`-_-´O

Fra : CybaMerc

Dato : 03-03-02 00:02

A long time ago in a galaxy far, far away....
Andrew wrote:

[snip]

>Det kan godt være at smag er individuelt, men det her er altså uden for
>kategori!!! Det er SÅ dårligt at jeg næsten ørler!

Så dårligt synes jeg nu ikke, det er; men jeg er tilgengæld også
tilhænger af elektronisk musik, hvilket jeg har på fornemmelsen, du
ikke er (hvilket er fint nok).

Problemet med Hampenberg - i mine øjne - er at de faktisk er
kompetente producere; men af en eller anden besynderlig årsag skal de
altid spolere deres sange med nogle idiotiske samples. Et nummer som
Duck Toy ville IMO være tåleligt uden den øretæve-indbydende ande-lyd.

[snip]

>For ikke at snakke om "sending you an S--M--S!".
>Det er bare for let, latterligt og gennemskueligt! For fa'n da! Hvor ender
>vi egentlig henne med denne kurs!?

Barcode Brothers har det ligesom Hampenberg, og DJ Aligator, med at
bygge deres numre op omkring nogle fuldstændigt latterlige lyde,
f.eks. fløjter eller ringetoner. Barcode Brothers er bare ekstra
belastende fordi deres numre er simple efterligninger af andre
kunstneres værker. F.eks., hentede de tydelig inspiration hos DJ
Jurgen og Alice Deejay på de første album og nu har de åbenbart kastet
sig over Eiffel 65, nu hvor vi endelig var sluppet af med italo
pop-lyden. Deres manglende sans for musik såvel som timing er
skammelig.

>Jeg er dybt rystet og arrig!

Nu fik de jo ikke nogen priser, så værre er det ikke. Lad os hidse os
op over Christian istedet!

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-03-02 00:11

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> Nu fik de jo ikke nogen priser, så værre er det ikke. Lad os hidse os
> op over Christian istedet!

Nej, det er altså for nemt !

Torben

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-03-02 10:46

Torben Larsen wrote:

> "CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> Nej, det er altså for nemt !

Hvad så med Safri Duo?
Jeg så ikke hele showet men var det 6 priser de rendte med?

/Robert

Fra : CybaMerc

Dato : 03-03-02 12:41

Robert Eriksen wrote:

>Hvad så med Safri Duo?
>Jeg så ikke hele showet men var det 6 priser de rendte med?

Safri Duo vandt i kategorierne:

1. Årets Danske Album
2. Årets Danske Gruppe
6. Årets Danske Hit/Orange Prisen
13. Årets Danske Dance Udgivelse
19. Årets Danske Producer
21. Årets Danske Radiohit/The Voice Prisen
23. Danish Music Export Award

Det kan godt være, at det ikke er så morsomt, hvis så mange priser går
til en enkelt gruppe eller person; men man kan sgu ikke have noget at
indvende mod de priser pånær lige den for årets danske album, for det
var Episode II alt, alt for svagt til.

Det er da meget værre med Christians priser... eller Thomas Helmig -
den mand vinder jo nærmest per automatik.

Fra : Lars K. Nielsen

Dato : 03-03-02 12:17

On Sat, 2 Mar 2002 21:48:32 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

<-klip->
> [...]
>
>Det kan godt være at smag er individuelt, men det her er altså uden for
>kategori!!! Det er SÅ dårligt at jeg næsten ørler!

Der er muligvis mange der har kvalme i Spanien netop nu. Der ligger
Hampenberg nemlig nr. 1 på singlehitlisten.

--
Pet Shop Boys: Home And Dry | Ny single 18. marts 2002
Pet Shop Boys: Release | Nyt album 2. april 2002

Fra : Rhythm

Dato : 04-03-02 16:27

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For ikke at snakke om "sending you an S--M--S!".
> Det er bare for let, latterligt og gennemskueligt! For fa'n da! Hvor ender

Nu har jeg ikke set en skid tv her i week-enden, men er det ham nørden fra
Hampenberg
der render rundt og opfører sig som en person fra den lukkede afd. du tænker
på ?
Er der overhovedet virkelig nogen tilbage her hjemme der orker at høre på
den
elendige gruppe mere, bortset fra dem der stadig tror at The Voice er
Danmarks nr1 ?

Mvh
Rhythm

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 04-03-02 23:46

"Rhythm" skrev i en meddelelse

[snip]

> [...]
> den
> elendige gruppe mere, bortset fra dem der stadig tror at The Voice er

Hurra for dig - du siger hvad jeg tænker....

Kåre