Billig charterferie i sydens sol
Fra : als

Dato : 02-03-02 21:23

Jeg har givet et tip med samme overskrift som denne, nemlig "Billig
charterferie i sydens sol" Der er nogle bekendte til mig der tvivler på
mit tip og jeg føler derfor at jeg må komme med lidt dokumentation. Det
er nemlig rigtig at du ofte kan gøre det meget billigere end
charterbureauerne. Et eksempel fra børnenes skoleferie og
industriferien.
Prøv at gå ind her
http://www.roomsnet.com/hostels/html/net_fullscreen.html
og ta' en uges ophold for tre personer i den allerdyreste uge (13.7 -
20.7.2002) i Spanien, Palma de Mallorca. Du får så et tilbud på et
dejligt hotel inkl. morgenmad og stor balkon og 50 m til den dejlige
Arenalstrand for 119,- Eur pr. person for hele ugen ialt 357 Eur =
2650,- kr. Dertil skal du lægge fly for tre personer som hvis du tager
de dyreste "Kun fly" billetter fra charterbureauerne udgør 3 gange
3000,- kr. = 9000 kr. (Men det kan ofte gøres billigere) Hertil kommer
bus til og fra lufthavnen ca. 200,- kr. Ialt 11.850,- kr Må jeg så
spørge: Hvilket charterbureau kan matche i den nævnte uge?

http://www.kandu.dk/