Komplet cover til 8210
Fra : Michael Jensen

Dato : 02-03-02 18:19

Hej NG

Jeg mangler bade for og bagcover til min 8210, hvor kan jeg købe dette til
en fair pris??

Er det sandt at det går ud over signalstyrken hvis man bruger uorg. covers??

/Mic

Fra : Devast8or

Dato : 03-03-02 01:18

www.thansen.dk har nogle med både for- og bagcover, og de har også sort
bagcover i løs vægt. Mht. til signalstyrken tror jeg ikke det har nogen
indflydelse medmindre det er et alu-cover, det dræber vistnok signalet ret
meget.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-03-02 18:42

Hej

"Devast8or" <no@no.no> wrote:

> [...]
>indflydelse medmindre det er et alu-cover, det dræber vistnok signalet ret

Og skulle du ikke finde noget som du syntes om hos T. Hansen, kan du
prøve på: www.gsmsquare.com (Hongkong, leveringstid 3 - 4 dage).

--
M.v.h. Ole®

Fra : JMo.

Dato : 03-03-02 16:37

On Sat, 2 Mar 2002 18:19:21 +0100, "Michael Jensen"
<mic*remove*@inbound.dk> wrote:

[...]
>Er det sandt at det går ud over signalstyrken hvis man bruger uorg. covers??

Det er ikke "originaliteten" på covers der har indlfydelse på
signalstyrken - det er hvis der er metal i coveret. Du bør derfor
holde dig fra covers med metallak - f.eks. en del af de tidligere
meget populære "krom"-covers.
Øvrige covers er der ikke nogle problemer med.