Andet multimedie
bentjuul 3670
Norsk flag i gif-format
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-03-02 15:44

Hej,

Er der nogen, som har et norsk flag som grafik? Det skal helst være et, der
blafrer lidt, men det skal være grafik. Email det evt.

På forhånd tak!

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ammitz

Dato : 02-03-02 17:47

Ja det har jeg, - men din mail har jeg ikke.
Send lige den - så får du flaget.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Gudrun

Dato : 02-03-02 18:11

Hejsa, tag et kig her:

www.animationfactory.com

Her er masser af animerede flag fra hele verden

Hilsen Liselotte

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-03-02 18:56

Min email er afsenderen på mit indlæg... (rasmusn@rasmusn.dk)

En lille uddybning: Flaget skal ikke bevæge sig, men være stillestående.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-02 19:10

Sat, 2 Mar 2002 18:56:24 +0100, skrev "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk>:

>En lille uddybning: Flaget skal ikke bevæge sig, men være stillestående.

<http://images.google.com/images?q=norway+flag&num=30&hl=da&sa=N&tab=wi>
er der jo masser.

Om du så bryder nogen oprethavsrettigheder ved at bruge et af
dem, må du selv afgøre.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 02-03-02 19:51

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse news:3c8111e9$0$56578$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> En lille uddybning: Flaget skal ikke bevæge sig, men være stillestående.

Skulle det ikke blafre lidt ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-03-02 22:24

> Skulle det ikke blafre lidt ?

Det skulle forestille at blafre - altså et billede af et blafrende flag.

Jeg har fundet et nu. Tak for hjælpen!

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.