Naturgaskomfur SMEG CI 65 MVDK- Erfaring ?~
Fra : phn

Dato : 26-01-01 20:24

Hej NG-bruger

Vi påtænker at anskaffe ovennævnte og vil gerne høre
om nuværende brugers tilfredshed eller %

Er der bedre alternative mærker ?

mvh

G & P

Fra : N/A

Dato : 31-01-01 12:51

Fra : Niels DJ

Dato : 31-01-01 12:51

In article <Pdoc6.615$fW2.11280@news.get2net.dk>,
"RENÉ JØRGENSEN" <renerj@get2net.dk> wrote:

> "
>
> Jeg har et Smeg komfur til bygas, og er meget tilfreds med det.
>
> Jeg har faktisk ikke noget at klage over.

Jeg kiggede for et par år siden på gaskomfur (i stål). Dengang syntes
jeg at smeg virkede lidt billigt / spinkelt..?

> Jeg har ikke fundet nogle.

Jo der gør - men smeg, der er slovensk, er det billigste. Jeg købte et
italiensk komfur - ILVE. Det er der betydelig mere gods i - men det
koster også næsten det dobbelte...
Det er vel et spørgsmål om temperament / pengepung...

--
Niels DJ

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Anders W

Dato : 01-02-01 17:18

> [...]
> koster også næsten det dobbelte...
> Det er vel et spørgsmål om temperament / pengepung...

SMEG er også Italiensk ligesom ILVE.

Fra : villyskov@my-deja.co~

Dato : 31-01-01 17:35

Jeg har også et sådan, jeg har dog skiftet dyser så det køre på
flaskegas.
Jeg ved ikke om det er flaskegassen der gør det, men man kan ikke
skrue "langt" ned på de enkelte blus. Der er andre komfure hvor man kan
skrue meget længre ned, det er faktisk ofte et problem, idet alt koger
over med låg.

Men jeg syntes det er en kanon detalje at man kan slå en glaslåge ned
over blussene efter brug, det gør jo at man ikke ablolut behøver at
gøre det rent efter brug. De er jo noget mere vanskelige at gøre rene
end el.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/