Firenze
Fra : John Madsen

Dato : 01-03-02 22:17

Familien skal en tur til Firenze til sommer. Ud over sol,landskab,by,mad og
vin, hvad skal man så se i området. Har i nogen ideer. Jeg har bestilt lidt
materiale via nettet. Det må ikke være for langt væk.

Hilsen

Familien Madsen
Padborg

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-03-02 18:19

"John Madsen" <lydia_john@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
lidt
> materiale via nettet. Det må ikke være for langt væk.

Når du har ledt på nettet og det skal være ud over "sol, landskab, by,
mad og vin" er jeg bange for at der ikke findes mere at glo på.
Men bortset fra det, findes der næppe noget område i Europa, der er mere
beskrevet, så sandsynligheden for at finde uopdagede seværdigheder i det
område er IMHO nul. Du skal nok være mere specifik, hvis du vil have nogel
gode informationer.

mvh
Jan

Fra : Steen. A.

Dato : 05-03-02 02:33

Prøv at skrive til denne adresse, de er danske og bor dernede, samtidig
lejer de ud til turister.
Steen A.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-03-02 08:34

"Steen. A." <steen-andreasen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at skrive til denne adresse, de er danske og bor dernede,
> samtidig lejer de ud til turister.

Hvilken adresse skal der skrives til?

Og vil du ikke godt læse dette link og gøre brug af dets gode råd og
anvisninger: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Hvad siger Bibelen" - http://bibel-skole.dk/